همزمان با ایام ولادت با سعادت کوثر قرآن؛

پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرخنده میلاد با سعادت کوثر قرآن و ولادت فرزند گرامیش بنیانگذار جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۳۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری پیام تبریکی صادر کرد.  

متن این پیام  را باهم مرور کنیم ...

   بسم الله الرحمن الرحیم    سلام بر سرور بانوان جهان ،کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل زنان مسلمان جهان حضرت صدیقه کبری فاطمه ی زهرا سلام الله علیها ، سلام بر همه زنان فهیم سرزمینم و سلام بر مادران مهربان میهنم که قلب شان جایگاه مهر و وفاست و نگاهشان مملو ازمحبت و صفا است.

میلاد مسعود زهرای مرضیه سلام الله علیها و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله و روز خجسته ی زن را به همه ی زنان عالم اسلام و نیز تمامی محبان آن بانوی همام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است بانوان سرزمینم با تأسی به سیره ی آسمانی ام ابیها علاوه بر جمال زهد، جلال دانش و علو عفاف در دفاع از ارزش های اسلامی، مشارکت های بی نظیر سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و نیز عفت و اخلاق اسلامی در تمامی عرصه ها پیشگام و پیشتاز باشند. 

غلامعلی حیدری

استاندار چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار