خبرهای داغ:

فراخوان تست آمادگی جسمانی گردان کوثر (س) در روستاهای سرخه برگزار شد

فراخوان تست آمادگی جسمانی گردان کوثر (س) سرخه با هدف سنجش توانایی های جسمانی بسیجیان روستاها انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ فراخوان تست آمادگی جسمانی گردان کوثر (س) با حضور خواهران بسیجی پایگاه های بسیج روستایی شهرستان سرخه در سالن های ورزشی روستا برگزار شد.

زینب داودی فرمانده گردان کوثر (س) در حاشیه این فراخوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دین مقدس اسلام که برای کوچک‌ترین مسئله فکری و ذهنی و مسائل اجتماعی انسان برنامه دارد جسم انسان را که یک حقیقت بسیار مهم از ابعاد وجودی آن است نیز در نظر گرفته است. اسلام برای سلامت انسان و نقش ورزش در ارتقاء سلامت، جایگاه ویژه‌ای قائل بوده و در قرآن کریم هم آیاتی وجود دارد که بر اهمیت ورزش و نیرومندسازی جسم در کنار تقویت روح و بعد علمی دلالت دارد.

او افزود: با هدف سنجش وضعیت توانمندی جسمانی بسیجیان تست آمادگی جسمانی با حضور چهار مربی در چهار آیتم؛ دراز و نشست، پرش، دو۶۰متر و دو۵۴۰ متر به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر برگزار شد.

فرمانده گردان کوثر (س) در ادامه اضافه کرد: این برنامه با حضور ۳۳ نفر از اعضای دسته های روستایی پایگاه های مقاومت آمنه (س) لاسجرد، فاطمه بنت اسد مومن آباد، نرجس خاتون اروانه و صدیقه کبری افتر در سالن های ورزشی روستا با همکاری دهیاری های روستا، مسئول ورزش ناحیه سرخه و مسئول ورزش بسیج استان سمنان برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار