خبرهای داغ:

از یرگزاری گشت محله محور تا انجام طرح شهید قربانلو در لاسجرد

به همت بسیجیان پایگاه محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه طرح محله محور بسیج و شمارش دام های سبک و سنگین در سطح روستا انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۷۵
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه از ساعت ۲۴ الی ۳ بامداد با حضور پرشور بسیجیان این پایگاه مقاومت در سطح محله ها و خیابان های این روستا برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت محمد رسول الله در حاشیه این گشت شبانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او افزود: :آموزش‌های لازم در خصوص نحوه و چگونگی اجرای این طرح به بسیجیان پایگاه ارائه شده و با برقراری گشت‌های محله محور رضویون در تامین امنیت محله، پیشگیری از سرقت و دیگر آسیب‌ها اجتماعی کمک حال نیروهای انتظامی خواهیم بود.

فرمانده پایگاه مقاومت محمد رسول الله در ادامه با اشاره به طرح شهید محمد قربانلو گفت: همزمان با آغاز این طرح در جهت سرشماری دام های روستا با هدف توزیع عادلانه نهاده‌های دامی؛ بسیجیان پایگاه محمد رسول الله اقدام به شمارش دام ها در سطح روستا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها