خبرهای داغ:
مسابقات رزمی یادبود شهید ابراهیم صیادی نشلجی

مسابقات رزمی بسیجیان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید ورزشکار منصوب به این گردان برگزار شد.

یک دوره مسابقات رزمی و دفاع شخصی مابین بسیجیان گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام) به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم صیادی نشلجی در منطقه راوند برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۰۸۹۴۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 حضرت امام حسین (علیه السلام)   یک دوره مسابقات رزمی و دفاع شخصی مابین بسیجیان گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام)  به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم صیادی نشلجی در منطقه راوند برگزار گردید.

فرمانده گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام)  در رابطه با برگزاری این برنامه گفت: با توجه به تعدد نفرات بسیجی ورزشکار این گردان که در رشته های رزمی مشغول به فعالیت هستند یک دوره مسابقه با عنوان دفاع شخصی در سالن ورزشی شهید ابراهیم صیادی این گردان توسط داوران و مربیان معتبر و مطرح برگزار گردید.

این فرمانده : ضمن تشکر و قدردانی ویژه از ورزشکاران با لوح تقدیر ، از رتبه های برتر هر گروه سنی با اهدای مدال قهرمانی و گواهی معتبر قهرمانی تجلیل گردید.

وی تصریح کرد : به حول و قوه الهی بنا داریم روند چنین برنامه هایی با قوت ادامه داشته باشد تا بتوانیم جامعه بسیجیان عضو این گردان را در خدمت ورزش ببینیم.

ارسال نظرات