خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

مساجد ما باید جریان ساز باشند

جلسه سبک زندگی اسلامی ویژه پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با سخنرانی حجت الاسلام بابایی رئس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۵۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، جلسه سبک زندگی اسلامی ویژه پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با سخنرانی حجت الاسلام بابایی رئس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر برگزار شد.

حجت الاسلاام بابایی با تاکید بر جایگاه بلند مادر گفت:وقتی استکبار جهانی متوجه شد که در عرصه جنگ نظامی در مقابل جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی برد شروع به جنگ فرهنگی و نرم به خصوصا هجمه به جایگاه مادر برد.

وی افزود:وقتی عظمت و جایگاه مادر در جامعه ای کمرنگ شود آن جامعه مورد هجوم همه جانیه قرار می گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی باید در کشور احیاء شود گفت:وقتی زندگی ما به سمت زندگی اسلامی حرکت کند خیلی از معضلات و مشکلات اجتماعی،فرهنگی و ... بوجود نمی آید.بنابراین ابتدا باید در مساجد و مدارس جریان ساز شویم و این نکته مهم را آموزش دهیم.

بابایی در پایان با اشاره به خصوصیات ارزنده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی کامل از لحاظ اخلاقی،رفتاری و کرداری بود و همین خصوصیات او بود که او  را سردار دل ها کرد و تبدیل به  مکتب شهید سلیمانی شد.

ارسال نظرات