برگزاری یادواره سیدالشهدای مقاومت در کوهرنگ

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها، یادواره سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور بختیاری های شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۳۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت کشور و شهدای مدافع حرم بویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا همیشه تاریخ زنده است.

سردار علی محمد اکبری، افزود: این شهید بزرگوار زنده است چون اقوام ایران زمین همچون بختیاری‌ها و نظام جمهوری اسلامی زنده و پا برجا هستند.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استکبارستیزی مردمان بختیاری و همراهی آنان با نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهدا کم‌نظیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه با اشاره به هتاکی منافقین کوردل به تمثال سرداردلها،  رعب و وحشت دشمنان از شهید حاج قاسم سلیمانی را یادآوری کرد و گفت:‌ این هتاکی ها نشان داد که دشمنان حتی تاب تحمل دیدن تمثال این شهید و آثار و برکات وی را هم ندارند.

سردار اکبری، توطئه های دشمنان برای ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای حقیقی و مجازی را یادآوری کرد و افزود: این شهید بزرگوار زنده است و دشمنان از نام وی و از تشییع شهدای گمنام که عامل بیداری مردم به شمار می‌روند، ترس و واهمه دارند.

وی، با اشاره به جنایات گروه های سلفی وتکفیری در منطقه، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم بارها با چنین صحنه‌هایی رو به رو شدند و به همین دلیل با تمام توان ایستادگی کردند، تا این گروه‌های تروریستی نابود شوند.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم های گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، تشییع شهدای گمنام در استان و یادواره هایی که به مناسبت بزرگداشت یاد ونام سردار دلها برگزار می شود، انتساب شهید سلیمانی به لرهای بختیاری را افتخاری بزرگ دانست.

گفتنی است، این یادواره با آیین های سنتی عزاداری و مداحی و مرثیه سرایی محلی در حسینیه محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم شهر چلگرد برگزار شد.

ارسال نظرات