سرلشکر سلامی:

اجازه نفوذ دشمن را به درون سرزمین های اسلامی نخواهیم داد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام ما به دشمنانمان این است که ما راه خود را ادامه می دهیم و اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۲۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز به مقام شامخ شهدا و  تشییع و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد.

سرلشکر حسین سلامی اظهار کرد: معتقدم که مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه ی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت کشور و به خصوص قافله سالار این شهیدان فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام شهید سلیمانی به خوبی می دانند و نیازی نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم.

وی ادامه داد: مردم می دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما در قبل و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بوده است و با ولی فقیه است که می توان راه را آموخت و مسیر را خوب طی کرد، سعادت مسلمانان را تضمین کرد و آزادی مسلمانان را از سیطره ی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب تضمین کرد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: راه شهید  قاسم سلیمانی راه جهاد بود، راهی که مسلمانان با حرکت، جوشش و حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و یک دنیایی آباد، باکرامت، عزیر و سربلند برای خودشان بسازند.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: پیام ما به دشمنانمان این است که ما راه خود را ادامه می دهیم و از عزت و استقلال، آزادی واسلاممان دفاع می کنیم، اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار