سردار علی اکبر احمدیان در گردهمایی عشایر رابر گفت:

حاج قاسم مظهر حقانیت انقلاب اسلامی شد

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: حاج قاسم مظهر حقانیت انقلاب اسلامی و مظهر پیام انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۱۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  گردهمایی عشایر در مصلی  رابر با حضور فرمانده سپاه ثارالله و خانواده سردار سلیمانی برگزار شد 

 

سردار علی اکبر احمدیان  در اظهار کرد:با شهادت حاج قاسم حقیقتا احساس ما احساس یک یتیم است؛ شهید سلیمانی اصرار داشت تا از مردم شهادت بگیرد که آیا از او بدی ندیدند و از او خوبی دیده اند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز شهید سلیمانی در قلب تک تک مردم ایران و دنیای اسلام جای دارد، اظهار کرد: تمام صفات نیکو را که می خواهید مجسم کنند می توان در چهره شهید سلیمانی ببنیم.

وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی، مکتب انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حاج قاسم حجت خدا و فرمانده مقاومت شد و حال چرا او حجت خدا شد؟ به این دلیل است که بر اساس حقانیت دین، خداوند به وعده های خود وفا می کند؛ همان گونه که شهید سلیمانی وعده داد که کمتر از سه ماه دیگر پایان عمر داعش را اعلام می کنیم؛ خداوند نیز این وعده را عملی ساخت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دیگر وعده های شهید سلیمانی در خصوص خود و شهدای اطرافش همین گونه صدق کرد، افزود: آرزوهای شهید سلیمانی همان گونه که می خواست محقق شد؛ ایشان برای شهادت خود می گفت من دوست دارم شهید شوم؛ اما نه پشت دیوار به شهادت برسم بلکه می خواهم به دست اشقی ترین اشقیا شهید شوم و خداوند نیز این خواسته ایشان را امضا کرد.

سردار احمدیان ادامه داد: حاج قاسم به گونه ای شهادت رسید که هم شب جمعه و هم روز جمعه بود و این ها صدق وعده الهی است که خداوند به عهد خود وفا می کند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی حجت خدا شد، ابراز کرد: همگان باور دارند که با جهاد، عزت، رشد، آبرو، علم و هدایت الهی می آید و امروز این نور تمامی کشور را فرا گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه سلیمانی پنج ساله در خرداد سال 1342 حتما از لبیک گویان امام راحل بوده است، بیان کرد: حاج قاسم مدیر سرمایه بود، در مقامی که بود تغییر نکرد؛ ایشان صداقت، غیرت، وفاداری روستایی و عشایری را با خود داشت و همه این ویژگی ها را در کلاس انقلاب اسلامی کامل کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید سلیمانی به رهبر و مردم وفادار بود، اظهار کرد: حاج قاسم به حرف کسی گوش نداد و تنها به حرف خداوند گوش داد و در این عهد خود ایستاد.

سردار احمدیان تصریح کرد: ویژگی برجسته ای که در حاج قاسم منحصر به فرد بود این بود که شهید سلیمانی صاحب عزم بود و این مهم آن چیزی است که مسئولان ما به آن نیاز دارند و اگر می خواهیم همچون حاج قاسم شویم باید عزم جدی داشته باشیم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: حاج قاسم مظهر حقانیت انقلاب اسلامی و مظهر پیام انقلاب اسلامی شد.آرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار