خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بصیرت و دشمن شناسی، مولفه های مکتب سلیمانی است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: از دلایل اَبَر مرد شدن و ماندگار شدن شهید سلیمانی بصیرت و شناخت فتنه و حق از باطل است که در مکتب شهید سلیمانی دو مولفه مهم است.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۷۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع)، حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام رضا(ع) و خواهران بسیجی شهرستان البرز در سالن شهید آوینی شهر الوند برگزار شد

حجت الاسلام معبودی در این مراسم بیان کرد: سردار سلیمانی تنها کسی است که رهبر معظم انقلاب از وی به "رفیق خوشبخت" تعبیر فرمودند.

وی با اشاره به دلایل اسطوره واقعی و ابر مردشدن حاج قاسم که تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد افزود: حاج قاسم سلیمانی در پی عزت بود. خداوند در قران کریم می فرماید: " من کان یرید العزة فلله العزة جمیعا، کسی که خواهان عزّت است(باید از خدا بخواهد چرا که تمام عزّت برای خداست)" او عزت را نه در جمال نه در قدرت بلکه همه عزت را در دست خداست می دانست.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اصلاح امور بین خود و خدا را از دلایل دیگر اسطوره شدن حاج قاسم برشمرد و عنوان کرد:
حاج قاسم امور بین خود و خدا را اصلاح کرد و همواره ارتباط با خدا را در همه حالات خود برقرار می کرد. امیرالمؤمنین (ع) در این مورد می فرمایند:"مَن أَصلَحَ فِیما بَینَهُ وَ بَینَ اللّه أَصلَحَ اللّه فِیما بَینَهُ وَ بَینَ النّاس. هر کس رابطه اش را با خدا اصلاح کند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود."با اینکه او اقدامات شایسته ای برای بشریت کرد اما بزرگترین کار او این است که امنیت را برای ما و ملت های جهان فراهم کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود می گوید:" من بهشت تو را نمی خواهم، من دیدار تو را می خواهم بهشت من همجواری با توست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از دیگر دلایل اَبَر مرد شدن و ماندگار شدن شهید سلیمانی بصیرت و شناخت فتنه و حق از باطل است.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی هم که در مکتب حضرت فاطمه (س) پرورش یافته، بصیرتی بی مانند داشت بی شک پرورش در مکتب ائمه(ع) در مکتب حضرت فاطمه(س)، و ذوب شدن در ولایت رمز ماندگاری است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار