خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز؛

بصیرت دینی، عامل خنثی سازی فتنه های پیچیده دشمنان است

حجت الاسلام عدالتی با اشاره به فتنه ۸۸ و خنثی شدن این فتنه با بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه حیات طیبه و با برکت خویش، به مدد بصیرت دینی، فتنه های متعدد و پیچیده دشمنان را همواره باعزت و سربلندی پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۷۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز به همراه سرهنگ شیخ جانشین سپاه امام رضا(ع) با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و از نزدیک از روند فعالیت این رسانه بازدید کردند.

حجت الاسلام عدالتی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری بسیج قزوین در اطلاع رسانی و انتشار اخبار سپاه و بسیج استان، رسالت رسانه را در عصر حاضر، سخت و بسیار موثر خواند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ و خنثی شدن این فتنه با بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه حیات طیبه و با برکت خویش، به مدد بصیرت دینی، فتنه های متعدد و پیچیده دشمنان را همواره باعزت و سربلندی پشت سر گذاشته است.

وی گفت: در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نیز بصیرت ملت و مسوولان نظام، عامل اساسی مهار این فتنه ها و همچنین بالندگی شجره طیبه نظام اسلامی شناخته شده و نیاز به بصیرت، یک ضرورت همیشگی برای ادامه حیات جمهوری اسلامی، با توجه به پیچیده تر شدن فتنه های دشمنان در مقایسه با گذشته، به شمار می رود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز در ادامه با اشاره به وجود احادیث و روایات مبنی بر توصیه ائمه(ص) بر بصیرت افزایی مردم اظهار کرد: در روایات نیز شناخت عمیق و اطمینان بخش و یقین به منزله نوری است که به انسان توانایی درک حقایق و پشت پرده حوادث را می دهد به گونه ای که راه حق را از باطل به وضوح تشخیص می دهد و از بحران ها و فتنه ها به سلامت عبور می کند.

حجت الاسلام عدالتی در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز که همواره بصیرت و بصیرت افزایی را نیاز همیشگی انسان و جامعه اسلامی دانسته و در این خصوص تأکید فراوان دارند، در تعریف خویش از بصیرت، مقصود ازبصیرت در سطح وسیع را همان بصیرت توحیدی و باور درونی انسان نسبت به خداوند متعال معرفی می کنند که انسان را به شناخت امور بیرونی یعنی شناخت دقیق و جامع انسان از حوادث پیرامون او آگاه می سازد؛ بدان معنا که انسان در حوادث مرتبط با او، با درست نگاه کردن و درست تدبر نمودن، به بینایی و فهم حقیقت دست می یابد.

وی با اشاره به ماهيت شناسی نهم دی ماه اضافه کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشكار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شكنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است.

حجت الاسلام عدالتی گفت: روز نهم دی در واقع روز «نه» گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه
انقلاب اسلامی است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيكر فتنه را به خاک ماليدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار