مسئول هیئت دوچرخه سواری بسیج مازندران در گفتگو با بسیج:

زنده نگه داشتن یاد سردار دل ها، هدف تور دوچرخه سواران بسیجی است

ساری-مسئول هیئت دوچرخه سواری بسیج مازندران زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا را هدف برگزاری این تور دانست و خاطرنشان کرد:مکتب حاج قاسم مختص به ایران نیست و دنیا را فراگرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۵۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان " در رکاب علمدار" از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دل‌ها را رکاب خواهند زد، صبح امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار ملکی " مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران "، دکتر رنگرز " مدیر کل ورزش و جوانان استان "، خانواده معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان نامی ورزش مازندران در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سید رضا حسینی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به برگزاری توردوچرخه سواری بسیجیان گفت: این دومین سال است که تور دوچرخه سواری در رکاب علمدار برگزار می شود.

مسئول هیئت دوچرخه سواری بسیج مازندران افزود: پس از هشت روز رکاب زنی،دوچرخه سواران  برسرمزار سردار دلها ، حضور پیدا خواهند کردند.

حسینی زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا را هدف برگزاری این تور دانست و خاطرنشان کرد:مکتب حاج قاسم مختص به ایران نیست و دنیا را فراگرفته است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها