ساری-فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حاج قاسم متعلق فقط به ملت ایران نیست و آزادگان و مستضعفان عالم حاج قاسم را دوست دارند،خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان برای تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۴۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان " در رکاب علمدار" از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دل‌ها را رکاب خواهند زد، صبح امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار ملکی " مدیر کل حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران "، دکتر رنگرز " مدیر کل ورزش و جوانان استان "، خانواده معزز شهید مدافع حرم محمود رادمهر و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان نامی ورزش مازندران در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به اینکه اخلاص حاج قاسم باعث شده است که مردم دلداده این شهید عزیز بشوند گفت: امروزه هم شاهد هستیم تعدادی از دلدادگان حاج قاسم در قالب تور دوچرخه سواری هزاران کیلومتر را به عشق حاج قاسم رکاب می زنند تا در سالگرد این شهید عزیز شرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از این برنامه را تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام و شهدای عزیز برشمرد و افزود: دوچرخه سواران بسیجی 8 روز را رکاب خواهندزد تا به مزار سردار دلها برسند.

سردار مسلمی در ادامه با بیان این مطلب که هر کاری و هر چیزی با مکتب عاشورا پیوند زده شود، ماندگار خواهد شد، گفت: حاج قاسم دلداده مکتب اهل بیت( علیهم السلام ) و ام ابیهاء حضرت زهرا(سلام الله علیها)  بود و از همین رو دلدادگان این شهید عزیز بسیار زیاد هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه حاج قاسم متعلق فقط به ملت ایران نیست و آزادگان و مستضعفان عالم حاج قاسم را دوست دارند و به این شهید عزیز افتخار می کنند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان برای تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه استفاده کرد.

گفتنی است؛ در آئین بدرقه ویژه برنامه‌ی فرهنگی ورزشی در رکاب علمدار که برای دومین سال متوالی در راستای بزرگداشت یاد و نام سردار دل‌ها، تجدید پیمان و ترویج آموزه‌های متعالی مکتب سلیمانی به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا برگزار می‌گردد از خانواده معظم شهید محمود رادمهر نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها