به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم؛

رکاب زنی ۳۰ دوچرخه سوار از دیار علویان تا مزار سردار دل‌ها

ساری-با هدف تجدید میثاق با آرمان های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن فقیهی شهید شاخص جامعه ورزش کشور، دوچرخه سواران بسیجی مازندران، تا کرمان را رکاب خواهند زد.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۱۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

رکاب زنی 30 دوچرخه سوار بسیجی مازندران، تا مزار سردار دلها

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،به نقل از روابط عمومی ورزش بسیج مازندران؛سید رضا حسینی  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دوچرخه سواران بسیجی مازندرانی در آستانه دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهید شاخص جامعه ورزش کشور مسافت مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

 رئیس هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا با بیان اینکه دوچرخه سواران بسیج مازندرانی، دوم دی از گلزار شهدای گمنام ساری به مقصد کرمان رکاب خواهند زد، افزود: این اعزام با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهند شد.

حسینی از حضور ۳۰ دوچرخه سوار و هیات همراه در این اعزام اشاره کرد و گفت: ورزشکاران دوچرخه سوار مازندرانی به مدت یک هفته مسیر‌های استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، و کرمان را رکاب خواهند زد.

 رئیس هیات دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا در پایان از حمایت‌های همه جانبه سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان، و حمایت‌های شرکت صنعتی پهپاک بهشهر و شرکت بازرگانی امیرپخش تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها