پوستر جشنواره زمستانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز رونمایی شد

تبریز- مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در آیین رونمایی پوستر جشنواره زمستانی این سازمان گفت: این جشنواره زمستانی از ۲۰ دی ماه تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در شهرک خاوران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۴۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول حوانعلی آذر در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره پس از ایام فاطمیه و در مناسبت های پیش رو در قالب برنامه های متنوع و شاد در قالب جنگ و مسابقات مختلف فرهنگی هنری ورزشی برگزار خواهد شد.

وی ایجاد نشاط و شادی را در موقعیت کنونی پس از گذشت تقریبا دو سال از اپیدمی کرونا از اولویت های مهم در بین مردم خواند.

حوانعلی آذر ابراز امیدواری کرد با برگزاری این برنامه ها آرامش و شادی به میان مردم بازگردانده شود.

وی برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت نهم دی، همایش دوچرخه سواری در ۱۲ بهمن، طناب کشی، کوهپیمایی، مسابقات گل کوچک، برگزاری جنگ های شادی در فرهنگسراها و مجتمع های مسکونی، مسابقات کتابخوانی، کاشت نهال را از عناوین مهم برنامه های جشنواره زمستانی برشمرد.

وی برگزاری جایزه ادبی «نگین سلیمانی» را در راستای گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی از اهم برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری عنوان کرد.

پوستر جشنواره زمستانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز رونمایی شد

جوانعلی آذر همچنین برگزاری همایش زنده نامان، برگزاری برنامه فرهنگی هر ماه یک کتاب و ششمین جشنواره جایزه کتاب سال از دیگر برنامه های جشنواره زمستانی نام برد. 

معاون گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز با تشریح برنامه های این معاونت گفت: تلاش داریم برنامه های معاونت گردشگری از سلایق ها دور بوده و به صورت علمی و تخصصی، ظرفیت های تاریخی به مردم معرفی شود.

محمدرضا عیوضی افزود: با معرفی جایگاه تاریخی تبریز و ظرفیت های موجود می توانیم کلان شهر تبریز را به عنوان هاپ منطقه ای مطرح و از این موقعیت در توسعه آن استفاده کنیم.

وی نبود محتواهای لازم را علت مهجور ماندن ظرفیت های گردشگری تبریز دانست و تعامل با اهالی رسانه و هنر را در این خصوص مهم عنوان کرد.

 

ارسال نظرات