مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)؛

ایران در تولید علم پنجه در پنجه استکبار قرار دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : هرجا موفقیتی در کشور حاصل شده به برکت حضور نخبگان بوده و در این راستا باید تلاش و فعالیت نخبگان مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۲۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ایلام گفت: هرجا موفقیتی در کشور حاصل شده به برکت حضور نخبگان بوده و در این راستا باید تلاش و فعالیت نخبگان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما در بسیاری از حوزه های علمی در منطقه و جهان در رتبه های برتر قرار داریم اذعان کرد: دشمن از وضعیت علمی کشور هراس دارد و نمی خواهد شاهد پیشرفت علمی ما باشد .

حجت الاسلام علی محمدی اذعان کرد: ایران در حوزه تولید علم پنجه در پنجه استکبار قرار دارد و دشمن برای شکست ایران، تمام گزینه های خود را برای نفوذ در ایران به کار گرفته اما همواره در برابر قدرت علمی و دفاعی ایران با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ایران همواره در جهان مطرح بوده و باید برای رسیدن به جایگاه اصلی و واقعی خود تلاش کنیم تصریح کرد:موفقیت های نخبگان در عرصه های مختلف به برکت استفاده از توانمندی نخبگان بود و در جاهایی که می لنگیم نشان از آن است که از برکت و ظرفیت نخبگی استفاده نکرده و باید برای رفع عقب افتادگی ها با استفاده از توان نخبگان ، بصورت جدی تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از برگزیدگان جشنواره و نخبگان اقشار از ۳ اختراع " آقای پیمان کولیوند" رونمایی شد.

ارسال نظرات