خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد:

همایش نماز و مراسم تجلیل از مدیران پرتلاش اقامه نماز

همایش نماز و مراسم تجلیل از مدیران پرتلاش سپاه ناحیه ممسنی در امر اقامه نماز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۸۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش نماز و مراسم تجلیل از مدیران پرتلاش سپاه ناحیه در امر اقامه نماز در روز شنبه 13 آذر برگزار گردید.
حجت الاسلام الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در جمع پایوران و سربازان وظیفه بیان داشت: نماز هر شخص تعریف روابط او با خدا و خلق خداست.
وی تصریح کرد: از آنجائی که انسان موجودی دو بعدی جسمانی و روحانی است و روح انسان جهت رسیدن به آرامش، به ارتباط با مبدأ روح محتاج است،خداوند نماز را واسطه بین روح انسان و خودش قرار داده است.
الهی ادامه داد: بعد جسمانی انسان وظیفه همراهی و مبنائی روح را برعهده دارد و او را برای رسیدن به آرامش معاونت می کند،بنابراین نماز به عنوان نماد ارتباط بین جسم ، روح و خداوند ،به عنوان فریضه ای واجب ،فرض شده است.
وی افزود: از طرفی شکر همه نعمت های خداوند کار ساده و آسانی نیست و با دعاء هائی که در اذکار خود نماز نیز آمده است ،انسان بهترین روش سپاسگزاری از خداوند را می تواند انجام دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در پایان افزود :بنابراین انسان به واسطه نیازی که فطرتأ به مبدأ خلقت دارد ،دنبال ایجاد ارتباط سالم با خالق خویش است که بهترین راه ارتباط،خواندن و اقامه نماز است و از طرفی با خواندن نماز، سپاسگزار خلقت خویش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها