خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مهر:

افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج، ضریب امنیت منطقه را افزایش می‌دهد

فرمانده سپاه شهرستان مهر در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی (ص) روستای نورآباد گفت: افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج ضریب امنیت منطقه را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۶۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج ضریب امنیت منطقه را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر، سرگرد پاسدار چمران شیرازی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه بخش وراوی و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای نورآباد، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم ، ساختمان پایگاه مقاومت مسجد النبی (ص) روستای نورآباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در این مراسم اظهار داشت: افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج در هر روستا و منطقه باعث افزایش ضریب امنیت آن منطقه می شود.

سرهنگ گله داریان در این مراسم با تشکر از همت و تلاش جوانان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی(ص) روستای نورآباد به جهت حضور در برنامه های بسیج افزود: حضور در شجره طیبه بسیج و حلقه های صالحین، ضمن افزایش معنویت و بصیرت دینی در نوجوانان، جوانان و عموم بسیجیان را با مسائل روز و جاری در جامعه آگاه می نماید، همینطور حضور و عضویت در بسیج، نوجوان و جوان را از خطرات و ناهنجاری های اجتماعی آگاه و مصون می دارد. البته برنامه های مختلفی در بسیج انجام می گیرد که حوزه های علمی، ورزشی، رزمی، آمادگی دفاعی، پژوهشی و ... را در بر می گیرد، برای عضویت در بسیج نیز محدودیت سنی وجود ندارد.
سرهنگ پاسدار گله داریان در پایان عرایض خود بیان داشت: جایگاه و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج این است که انسان‌ها را به عزت برساند و بتواند حقیقت و جایگاه اسلام را ترویج کند.

لازم به ذکر است ساختمان پایگاه مقاومت در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با زیربنای ۹۰ متر مربع با اعتباری افزون بر یکصد میلیون تومان توسط مهندسی سپاه فجر استان فارس ساخته شده است و زمین پایگاه توسط خیرین روستای نورآباد اهدا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها