به همت کمیته خادمین شهدا

گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در شهرستان کوهبنان

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت در شهرستان کوهبنان همزمان با هفته بسیج در کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۵۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت با حضور اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، بسیجیان، خانواده‌های معزز شهیدان و خادمیاران رضوی به همت کمیته خادمین شهدا گمنام شهرستان کوهبنان  در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا یحیایی کارشناس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت:مجاهدان باحضور در میدان جنگ با دشمنان می‌جنگند دشمن را می‌کشند و خودشان به شهادت می‌رسند لذا سعادتمند می‌شود که این مهم بر اساس وعده الهی است.

 

اوافزود: سه نیروی مخلص انتظامی استان کرمان در درگیری و مبارزه با اشرار به شهادت رسیدند سردار سرتیپ دوم مهدی توسنگ، ستوان سوم احسان شیرخوانی و سرباز شهید امیر حسین خدادادی شهدایمدافع امنیت هستند که به آرزوی خود شهادت در راه خدا رسیدند.

کارشناس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج با استناد به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی بیان داشت: بسیج نیروی کارآمد کشور برای میدان هاست بر اساس وصیت نامه سردار دل‌ها هر چند گمنام‌ترین افراد هم باشید خداوند خدمت شما را می‌بیند و با عزت و عظمت شما را در آغوش می‌کشد و خریدار شماست.

حجت الاسلام یحیایی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در قیامت با انبیا، صلحا، صدیقین و شهدا محشور شویم باید اطاعت خدا و رسول خدا را داشته باشیم.

اوافزود: صدیقین حرف و عملشان یکی است و شهدا از تمام وجودشان در راه تبین دین اسلام هزینه می‌کنند تا ارزش‌های اسلام حفظ شود و صالحین در پشت جبهه‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام یحیایی با استناد به کلام پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: اگر این خصلت‌ها در وجود کسی باشد فردای قیامت با پیامبران، صلحا، شهدا و صدیقین محشور می‌شود که از آن جمله کسی که زاد و توشه یک حاجی را فراهم کند، کسی که غم را از دل دیگران بردارد و کسی که زمینه هدایت یک فرد گمراه را رقم بزند سعادتمند می‌شود.

کارشناسی عقیدتی سیاسی انتظامی کوهبنان بیان داشت: باید همانند شهید زندگی کنیم تا شهید شویم لذا در هر پست و سمتی باید به خدمت گذاری و نوکری به مردم افتخار کنیم تا خداوند پذیرای ما باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار