خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛

اصل نظام خدمت به مردم است

رحمانی گفت: اصل نظام خدمت به مردم است که بهترین شیوه آن در بیان رهبر معظم انقلاب آمده است که ما خدمتگزار مردم هستیم و با تبعیت از این بیانات، در جایگاه مسوولین باید آنچه در توان داریم برای خدمت به جامعه ارایه دهیم.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۴۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی مجمع نمایندگان استان قزوین با مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و اجرایی اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سالن جلسات اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به جایگاه وقف در شرع و جامعه اسلامی بیان کرد: وقف یکی از سنت های دینی و باقیات صالحات است که ریشه دینی دارد.

وی گفت: گاهی برخی از اقدامات خوب در اثر بی توجهی موجب بی اعتمادی بخشی از جامعه می شود. در حوزه وقف نیز مشکلاتی در استان وجود دارد که موجب شده تا برای مردم نگرانی هایی ایجاد شود.

رحمانی اظهار کرد: اصل نظام خدمت به مردم است که بهترین شیوه آن در بیان رهبر معظم انقلاب آمده است که ما خدمتگزار مردم هستیم و با تبعیت از این بیانات، در جایگاه مسوولین باید آنچه در توان داریم برای خدمت به جامعه ارایه دهیم. لذا گاهی امور کوچکی وجود دارد که اگر به موقع مورد توجه قرار گیرد، قابل حل است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما طرفدار ماندگاری مردم در روستا هستیم چرا که پایداری حضور مردم در روستاها موجب رونق کسب و کار روستا می شود. لذا هر کجا که نیاز است مجمع نمایندگان در کنار اوقاف قرار دارد تا بتوان راحت تر به نتایج بهتری برای خدمت به مردم دست یابیم.

وی افزود: روستاهایی در شهرستان تاکستان وجود دارد که تحت وقف است و به دلیل عدم توجه و بلاتکلیفی، در حال تخریب است لذا نیازمند توجه جدی در راستای بررسی و تعیین تکلیف در این زمینه است.

رحمانی با اشاره به ورود ظرفیت وقف برای کمک در ساخت مسکن برای اقشار جامعه گفت: در مجلس شورای اسلامی در بحث تولید و جهش مسکن همه پای کار آمدند و نیاز است تا استان قزوین نیز از این مقوله مهم عفب نماند و وقف ظرفیت بسیار خوبی برای ورود به این عرصه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار