آغاز سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در بوشهر

مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال با حضور دکتر جعفری مسئول مرکز فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلّح در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین آغاز این رویداد سراسری گفت: یک روز عرصه میدان نبرد بازی دراز، شلمچه، فکه و دو کوهه بود امّا امروز عرصه مواجهه با دشمن، یک عرصه گسترده به نام فضای مجازی است.

آغاز سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در بوشهر

مهراب کیانی اظهار کرد: حاکمیت رسانه‌ها در دنیای امروز حاکمیتی است که لازم است آن را پذیرفت و در آن نقش‌آفرینی کرد که مهم‌ترین مسئله در این عرصه، تولید محتوایی است که می‌تواند افکار جامعه را به سمت و سوی رسانه و آن نگاهی که رسانه‌ها دارند هدایت کند.
وی به نقش بسیج در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بسیج از زمانی که عرصه فضای مجازی ظهور و بروز پیدا کرد تلاش کرده است تا نقش خود را به خوبی در این فضا ایفا کند و بتواند جوان‌ترها را برای آمادگی بیش‌تر در این فضا آماده کند.
این مقام مسئول افزود: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال یکی از عرصه‌هایی است که فعالان حوزه تولید محتوا گرد هم می‌آیند تا برای مبارزه در عرصه فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب آماده شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات