خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه خبر داد:

برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار سپاه» در فارس

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه از برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار سپاه» در فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۷۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حسین شیخ علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه (نزسا) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه موضع مهم همه ادیان، به ویژه دین مبین اسلام، بحث نماز است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اقامه نماز یکی از ویژگی‌های دولت اسلامی است، همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار سپاه» ویژه برنامه‌هایی طی ۱۰روز برای گرامیداشت این فریضه مهم پیش بینی شده است.
وی با اشاره به دوبخشی بودن این برنامه‌ها، نقاشی، شعر، دلنوشته، سرود، تک‌خوانی را از موارد بخش فرعی عنوان کرد و گفت: meftaholjanah@ در این راستا در استان راه‌اندازی شده است تا عموم مردم از کودک و نوجوان تا میانسالان آثار خود را برای داوری ارسال کنند.
شیخ‌علی گفت: بحث دوم همایش ویژه دانشکده علوم و فنون زرهی است که برای خانواده‌های نیروهای رسمی برگزار می شود.
به گفته وی، ویژه برنامه اختتامیه در روز ۲۲ آبان ماه با حضور دانشجویان دانشکده های علوم و فنون زرهی از سراسر کشور در سومین حرم اهل بیت برگزار خواهد شد.
وی گفت: در قالب همایش، دیدار علما و ائمه جماعات، برگزاری جلسات احکام، از برنامه ‌های اختتامیه است.
شیخ‌علی با اعلام فراخوان ارسال آثار از فردا، چهارشنبه ۱۳آبان ماه، از همه هم استانی‌ها خواست تا در این مسابقات شرکت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها