خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بویئن زهرا؛

تلاش استکبار جهانی، خاموش کردن موتور اسلام ناب محمدی است

امیری نژاد، تلاش استکبار جهانی را خاموش کردن موتور اسلام ناب محمدی دانست و گفت: اهداف کلان استکبار جهانی، غارت کردن منابع کشورها در تمام عرصه ها به ویژه نفوذ بر فرهنگ جوامع است.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۰۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در اردوی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی شهر شال، به نقاط افتراق جنگ سخت و جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در جنگ سخت هدف دشمن تسخیر مرزهای جغرافیایی است و در جنگ نرم مرزهای معنوی، در جنگ سخت هدف جسم افراد است و در جنگ نرم فکر افراد، کشته جنگ سخت شهید و کشته جنگ نرم پلید، اسیر جنگ سخت آزاده محسوب می شود و اسیر جنگ نرم، برده محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: ترور و حذف فیزیکی، جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی از جمله توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده اند، در حال حاضر دشمنان ما، جنگ هیبریدی که ترکیبی از همه جنگ های ذکر شده است، برای براندازی جمهوری اسلامی ایران طراحی و عملیاتی کرده اند.

امیری نژاد، تلاش استکبار جهانی را خاموش کردن موتور اسلام ناب محمدی دانست و گفت : اهداف کلان استکبار جهانی، غارت کردن منابع کشورها، تضمین یافتن انرژی منطقه به سوی دنیای صنعتی، تأمین و تضمین منافع رژیم صهیونیستی به عنوان ابزار تهدید کشورهای اسلامی و گسترش و مسلط کردن فرهنگ و ارزش های غربی بر فرهنگ کشورهاست. تنها مانع و اراده فولادین استکبار جهانی، دین مبین اسلام است و تلاش همه جانبه استکبار جهانی خاموش کردن موتور اسلام ناب محمدی در سطح منطقه و جهان است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، ولایت فقیه را عامل خاموش نشدن موتور اسلام و تحریف جبهه حق دانست و گفت: جبهه استکبار و ایادی آن با این تحلیل که آنچه نمی گذارد موتور اسلام خاموش و جبهه حق تحریف شود، ولایت فقیه است. البته ولایت بدون امت اقتدار و فرصت مبارزه ندارد و امت بی امام خطر ندارد و در مبارزه و جنگ با استکبار ثبات قدم نخواهد داشت اما هرگاه امام و امت با هم باشند و امت از فرماندهی و مدیریت جبهه انقلاب فرمانبری کامل داشته باشند، هیچ قدرتی یارای مقابله با آنها نیست، و تلاش می کنند پیوند و اتصال امت با ولایت را مورد تهاجم قرار دهند و با جدا کردن مردم از رهبری، آنها را از جهاد و مبارزه باز دارند و بلکه در جبهه خود درآورده و پیاده نظام خویش سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار