خبرهای داغ:

تزریق ۱۸۳۵۰۰ دُز واکسن در شرق استان/دعوت از مردم برای واکسیناسیون

شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تاکنون ۱۸۳۵۰۰ دُز واکسن در شرق استان تزریق شده، از مردم فهیم خواست برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۱۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
تزریق ۱۸۳۵۰۰ دُز واکسن در شرق استان/دعوت از مردم برای واکسیناسیونبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر رضا جمن در دیدار با انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران مهر شاهرود در سخنانی با بیان اینکه امروز ما از نظر واکسن در شرایط مطلوبی هستیم افزود: ما انتظار داریم حال که مراکز واکسیناسیون و واکسن آماده است مردم استقبال کرده و در مقابل این ویروس خود را واکسنه نمایند.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه امروز مهمترین عامل ارزیابی عملکرد کشور‌ها این ویروس است گفت: ما در مدت شیوع این ویروس در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش و همت خود را گذاشتیم تا این ویروس مهار و آسیب کمتری به مردم برسد.
او با تاکید بر اینکه ما در این مدت درد‌های بسیاری متحمل شدیم و دغدغه ما کم شدن آمال مردم بوده است، افزود: ما علاوه بر مشکلات بیماری مردم سایر مشکلات آن‌ها را نیز درک می‌کردیم و تلاش داشتیم فشار بیماری مردم را کم کنیم.
چمن با اشاره به گزارش عملکرد در دانشگاه از نگاه معاونت درمان وزارت بهداشت، اظهار کرد: در این گزارش که از سوی وزارتخانه اعلام شده ما در بیشتر شاخص‌ها به نسبت متوسط کشور رتبه بالاتری را کسب کرده ایم و این نشان از تلاش همه مجموعه بهداشت و درمان در شرق استان است.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به شناسایی ۲۲۲۱۹ نفر قطعی ویروی کرونا از مجموعه ۷۵ هزار تست انجام شده در شرق استان گفت: تا کنون ۱۸۳۵۰۰ دُز واکسن کرونا در شرق استان تزریق شده است.
او با بیان اینکه در مدت حدود ۲۰ ماهه شیوع کرونا رسانه‌ها پشتیبانی و حمایت خوبی از مجموعه کادر درمان داشته اند، افزود: رسانه‌ها در این مدت با توجه به شیوع کرونا کم کاری‌های ما را که حتماً بوده بیان نکردند و تمام قد از ما حمایت کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم.
چمن با تاکید بر اولویت بندی نیاز‌های دانشگاه علوم پزشکی و اجرای آن‌ها اظهار کرد: ما در مدت شیوع کرونا از پروژه‌ها هم غافل نبوده ایم و تجهیز دو خوابگاه دانشجویی به ظرفیت ۵۰۰ نفر و تصویب دو مرکز مطالعات چشم و ایمنی و محیط کار را انجام داده ایم و با توجه به اعلام دستگاه‌های ناظر کشوری و استانی پروژه‌های عمرانی هم خوب پیش رفته است.
او تصریح کرد: هم اکنون ۶۲ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان بستری هستند و مراجعه شبانه روزی ما به بیمارستان‌ها با علائم مشکوک به ۸ نفر کاهش یافته است.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بازگشت آرامش نسبی به جامعه تاکید کرد: تمام تلاش کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خدمت به مردم و کاهش آلام و رنج مردم است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که زندگی عادی و اقتاصادی و معیشتی مردم به روال عادی بازگردد.
در این دیدار خبرنگاران و روزنامه نگاران نیز از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با اهدا لوح تقدیر، تجلیل کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار