مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحانیت پیشقراولان میدان هشت سال دفاع مقدس بود/ خدمت روحانیون به مردم برکسی پوشیده نیست

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه بیشترین شهدای اقشاری در دفاع مقدس، شهدای بسیجی طلاب هستند،اضافه کرد:روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه ها حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۰۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به همت بسیج طلاب سپاه کربلا یادواره شهدای روحانی و طلاب عصر امروز در باغ موزه دفاع مقدس ساری با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر رعایتی در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا،و همچنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: مردم در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد عزت و سربلندی انقلاب بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه نتیجه انقلاب ولایی و نتیجه تبعیت از رهبری حکیم وولایت فقیه، چیزی جز عزت و سربلندی برای مردم در همه عرصه نیست، افزود: اما گاهی  اوقات خواسته و یا ناخواسته برخی در لباس روحانیت مشکلاتی ایجاد می کنند که برخی ها هم با دیدن آنها فکر می کنند، روحانیت به مردم خدمت نکرده است .

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به قران کریم که خدای متعال عزت را به پیامبر(ص) و مومنین داده است، ادامه داد:هرجا علمای عامل عالم مطیع خدای متعال و پیامبر(ص) بودند، هیچ مشکلی بوجود نیامد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گریزی به دوران هشت سال دفاع مقدس و سقوط خرمشهر زد و گفت: خرمشهر سه بار در طول تاریخ سقوط کرد یکی در دوران دولت عثمانی و محمد شاه، یکی هم در دوره ناصرالدین شاه و در اخر هم دوره صدام دست نشانده استکبار بود.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه قدرتهای دنیا می گفتند ایران نمیتواند خرمشهر را فتح کند، خاطرنشان کرد: با فرمان امام راحل، در سوم خرداد خرمشهر آزاد شد و هزاران نفر از دشمن بعثی هم اسیر شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به عزت حزب الله لبنان در منطقه گفت: سید صدرالدرین عاملی در لبنان، بپا خواست و نگذاشت شیعیان برده استعمار فرانسه باشند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه در لبنان هر مشکلی پیش می آید مردم به روحانی عامل رجوع می کنند نه به وابستگان غرب ، خاطرنشان کرد:در دفاع مقدس، علما پیشقراول و در میدان نبرد با دشمن جز اولین نفرها بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه بیشترین شهدای اقشاری در دفاع مقدس، شهدای طلاب و بسیجی هستند،اضافه کرد:روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه ها حضوری فعال دارد و برای رفع مشکلات پای کار است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ا زمازندران، نمایشگاه «ما مقتدریم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغ موزه مرکز استان برپا و هر روز یادواره شهدا در این مکان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها