مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تداوم راه حاج قاسم پیروی محض از ولایت است/باید منویات رهبر معظم انقلاب را به درستی اجرا کنیم

ساری-حجت الاسلام رعایتی با تاکید براینکه اگر میخواهیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم، باید مطیع محض ولی فقیه زمان خود باشیم، خاطرنشان کرد:ما به واسطه خون شهدا عزت پیدا کردیم و باید این عزت را حفظ کرده و به آن غرور نشویم.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۲۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
تداوم راه حاج قاسم پیروی محض از ولایت فقیه است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز در نشست فرماندهان رده ها، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف) بااشاره به اینکه مردم به دنبال عزت هستند، گفت: برای داشتن عزت واقعی باید تاریخ را بررسی کنیم.  

حجت الاسلام رعایتی با گریزی به تاریخ و روایتی از امام رضا (علیه السلام) افزود:شیعه باید پیرو واقعی باشد و در همه زمان‌ها از امام خود دفاع کند.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه 42 سال از انقلاب گذشته است، ادامه داد: عده‌ای میگفتند این انقلاب زیاد عمر نمی‌کند، اما همگان دیدند این انقلاب دهه چهار خود را دیده است.

حجت الاسلام رعایتی به عزتی که خدای متعال به شهید حاج قاسم داده است، اشاره و اضافه کرد: حاج قاسم تابع محض ولایت فقیه بود و هیچ وقت، ولی زمان خویش را تنها نگذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه اگر میخواهیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم، باید مطیع محض ولی فقیه زمان خود باشیم، خاطرنشان کرد:ما به واسطه خون شهدا عزت پیدا کردیم و باید این عزت را حفظ کرده و به آن غرور نشویم.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که باید منویات رهبر معظم انقلاب را به درستی اجرا کنیم افزود: باید ماموریت‌های محوله را به درستی اجرا کنیم و از حواشی پرهیز کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که مابرای انقلاب کار می‌کنیم،  ادامه داد:بسیج سرمایه انقلاب است و باید کرامت بسیج را در همه حال حفظ کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار