ساری-فرمانده سپاه کربلا به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: جریان رسانه‌ای استکبار برای کمرنگ کردن نقش و خدمات روحانیت به نظام و به چالش کشیدن انقلاب، در حال تلاش است.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۹۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی شمال کشور صبح امروز با آیت الله محمدی لائینی  نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

جریان رسانه‌ای استکبار در تلاش برای کمرنگ کردن خدمات روحانیت به نظام است
سردار سیاوش مسلمی در این دیدار با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی استان‌های شمالی به میزبانی مازندران، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: جریان رسانه‌ای استکبار برای کمرنگ کردن نقش و خدمات روحانیت به نظام و به چالش کشیدن انقلاب، در حال تلاش است.

سردار مسلمی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا، یکی از مهم‌ترین وموثرترین راه کار برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها در کشور تکمیل کننده پازل دشمن هستند.

جریان رسانه‌ای استکبار در تلاش برای کمرنگ کردن خدمات روحانیت به نظام است
فرمانده سپاه کربلا در ادامه از برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در استان قم هم خبر داد و گفت: پیش کنگره شهدای روحانی شمال کشور هم در مازندران در ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سردار مسلمی به تعامل و هماهنگی برای برگزاری پیش کنگره هم اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه‌ها و ستاد‌ها تشکیل و شرح وظایف هر اداره متولی در برگزاری کنگره، هم داده شد تا یک کنگره همراه با دستاورد‌های ارزشمند برا استان وکشور و برای انقلاب برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها