بازدید اعضای شورای اداری شهرستان کهنوج از شهر دهکهان

امام جمعه کهنوج، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه کهنوج، فرمانده نیروی انتظامی و اعضای ستاد اداری به منظور بررسی وحل مشکلات شهر دهکهان از این شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۹۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،امام جمعه کهنوج، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه کهنوج، فرمانده نیروی انتظامی و اعضای ستاد اداری به منظور بررسی وحل مشکلات شهر دهکهان از این شهر بازدید کردند.

اعضای ستاد اداری به منظور بررسی مشکلات موجود شهر دهکهان از حوزه های مختلف این شهر از جمله آتش نشانی، زمین چمن مصنوعی، بافت شهری، گلزار شهدا، درمانگاه و دیگر قسمت های عمرانی و اداری شهر دهکهان بازدید به عمل آوردند

در این بازدید مهم ترین دغدغه و مشکلات مردم در شهر دهکهان، نبود اینترنت و آنتن دهی مناسب در بخش هایی از شهر، کمبود پزشک و دارو نسبت به جمعیت شهر، کمبود آب شرب، تامین روشنایی گلزار شهدا، افت ولتاژ برق، کمبود نهاده های دامی، پیگیری ساخت ادامه جاده دهکهان_ بجگان، سوخت موتور پمپ های کشاورزی، نبود شعبه بانک و ...عنوان، و در جلسه ای که به منظور بررسی این مشکلات در مسجد النبی شهر دهکهان برگزار شد این مشکلات و معضلات مورد بررسی قرار گرفتند.

حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج در این جلسه با بیان اینکه نظام در جهت مشکلات مردم اقدامات خوبی را انجام داده است افزود: این اقدامات کافی نبوده و ما در جهت خدمت گذاری به مردم نباید لحظه ای آرام بشینیم.

وی از اعضای ستاد اداری خواست، بیشتر در بین مردم حضور پیدا کنند تا این مشکلات کمتر شوند از مسئولان شهرستان کهنوج جهت حضور در این بازدید قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید اعضای شورای شهر و شهردار دهکهان نیز مسئولان را همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار