خبرهای داغ:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادند

تبریز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۸۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهرام عین اللهی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز افزود:  امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است و با سرعتی که ورود واکسن به کشور گرفته امیدواریم تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند. 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنید، تاکید کرد: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید باید تزریق واکسن انجام شود.

عین اللهی گفت: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌تواند از بیماری پیشگیری کند در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید صف تزریق واکسن و نارضایتی باشد چون که ما باید به مردم احترام بگذاریم.

وی افزود: باید تا ۶ هفته دیگر خیلی تلاش کنیم بر این اساس از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند، خیران و نهادها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریعتر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رسالت خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه ای لازم را بیندیشند.

 

ارسال نظرات