خبرهای داغ:

۶ پروژه بخش کشاورزی در شاهرود افتتاح شد

شاهرود_۶ پروژه بخش کشاورزی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت به‌طور رسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۶ پروژه بخش کشاورزی در شاهرود افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر حجی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: ۶ پروژه در حوزه بهبود بهره‌وری در آبیاری بخش کشاورزی در شهرستان شاهرود امروز به بهره‌برداری رسمی رسید.
او اضافه کرد: بیش از ۵۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها در شهرستان شاهرود از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه فاز چهارم پروژه آبیاری کم‌فشار در اراضی منطقه خارتوران یکی از این پروژه‌ها بوده است، افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال هزینه شد.
حجی با این اینکه سه پروژه آبیاری تحت‌فشار در بخش‌های بیارجمند و بسطام اجرایی شد، افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در ۱۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی بیارجمند با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال، پروژه سیستم آبیاری قطره‌ای نواری در ۷.۸ هکتار از اراضی کشاورزی کلاته‌های غربی بخش بسطام با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای در ۱۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی بسطام با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال بوده است که به بهره‌برداری رسید.
او همچنین از اجرای مرمت و بازسازی ۱.۳ کیلومتر از رشته قنات‌های منطقه دستجرد بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از افتتاح پروژه مرمت و بازسازی ۲.۲ کیلومتر از رشته قنات‌های منطقه مجن در بخش بسطام شهرستان شاهرود با صرف بیش از دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار