خون شهید صارمی‌ها گواه ارزش و اهمیت رسالت خطیر پیام رسانی آگاهانه و متعهدانه است

بی شک خون شهید صارمی‌ها و ده خبرنگار شهید استان کرمان و سراسر کشور گواه ارزش و اهمیت رسالت خطیر پیام رسانی آگاهانه و متعهدانه است.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۲۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  دکتر پورابراهیمی بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد

♦️متن این پیام به شرح ذیل است:
♦️بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگارِ شهید (محمود صارمی) روز قدردانی و گرامیداشت، از تلاش گران و مجاهدانِ عرصه خبر و اطلاع رسانی، خبرنگاران و اصحاب رسانه می باشد.

بی شک خون شهید صارمی‌ها و ده خبرنگار شهید استان کرمان و سراسر کشور گواه ارزش و اهمیت رسالت خطیر پیام رسانی آگاهانه و متعهدانه است.

تلاش فعالان عرصه خبر که لحظه‌های زندگی خود را صرف انتشار اخباری می‌نمایند که جامعه به دانستن آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار که یادآور همت والای خبرنگار شهید محمود صارمی است؛ بیانگر ارزش و اهمیت این حرفه در جامعه می‌باشد که حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است .

بی تردید با توجه به بحران بیماری کرونا و تلاشهای شبانه روزی اصحاب رسانه، این قشر زحمتکش نیز خالی از آسیب نبوده و تنی چند ازعزیزان اصحاب رسانه را متاسفانه از دست دادیم و برایشان از خداوند متعال غفران و رحمت الهی را مسالت می نمایم و برای عزیزان رسانه ای مبتلا به کرونا نیز آرزوی بهبودی کامل دارم.

امیدواریم با رفع کامل بیماری مسری کرونا شاهد حضور بیشمار خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه رسانه های بین المللی در کرمان و در جوار مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج《مکتب حاج قاسم》به اقصی نقاط جهان به ویژه ملتهای آزاده باشیم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی به خصوص شهید صارمی، فرارسیدن این مناسبت را به همه اصحاب رسانه در کشور عزیزمان ایران و به ویژه جامعه خبری استان کرمان تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار