خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رزمایش طرح شهید عباسپور توسط سپاه و بسیج اجرا می شود

سرهنگ طاهرخانی گفت: با هدف حل مشکلات مردم و به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان، رزمایش طرح شهید عباسپور توسط سپاه و بسیج اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۵۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز جلسه رزمایش طرح شهید عباسپور با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)و معاونین اقشار تخصصی بسیج و معاون خدمات امور مشترکان شرکت توزیع برق استان در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: سپاه و بسیج با دارا بودن نیروی عظیم و توانمند با هدف حل مشکلات مردم با اجرای رزمایش طرح شهید عباسپور به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان ورود خواهد کرد تا هم برق مشترکین فعال باشد و هم برق صنعت و کارخانجات متوقف نشود و در اجرای این رزمایش اول از خود سپاه و بسیج شروع خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان عنوان کرد: در رعایت مصرف برق، بسیج توجیح خواهد شد تا با حضور در درب منازل و معابر و بازار و کسبه به صورت لسانی امر به معروف نمایند و توصیه های لازم را جهت مصرف بهینه برق به مردم عزیز ارائه دهند.

سرهنگ طاهرخانی افزود: از ظرفیت فضای مجازی، روابط عمومی سپاه و رسانه ها، گروه تلویزیونی سپاه و بسیج صدا وسیما جهت تولید محتواهای فرهنگی و هنری و گفتمان سازی برای درست مصرف کردن برق استفاده خواهد شد و اگر در هر محتوا فرهنگسازی شود به طوری که منجربه خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی گردد موجب می شود برق به اندازه کافی برای مصرف صنایع و کارخانجات برسد و تولید و نیازهای مصرفی مردم بر مدار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان اطلاعات سپاه و بسیج نقش مهمی را در کشف دستگاه های غیر مجاز رمز ارز دیجیتال (دستگاه ماینر) ایفا می کنند چون این دستگاه ها برق فراوانی را مصرف می کنند که شناسایی و جمع آوری این دستگاه ها کمک بزرگی را به کمبود برق خواهد کرد.

سرهنگ طاهرخانی در جلسه رزمایش شهید عباسپور بیان کرد: ائمه جمعه و جماعات ظرفیت خوبی را از طریق تریبون مساجد در اختیار دارند که می توانند موارد لازم کاهش مصرف برق و استفاده بهینه را به گوش مردم بزسانند و در امر فرهنگسازی نحوه و زمان استفاده از ابزارهای برقی به این طرح رزمایش کمک کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار