خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز؛

برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران در البرز

حجت الاسلام عباسپور گفت: امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۴۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

حجت الاسلام میثم عباسپور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران در شهرستان البرز برگزار شد.

وی با اشاره به رشته های مورد مسابقه گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در حال برگزاری است.

‌عباسپور با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰ نفر از متسابقین در شهرستان البرز در این مسابقات شرکت کرده اند عنوان کرد: از این تعداد به تفکیک ۴۰ نفر در بخش برادران و ۹۰ نفر در بخش خواهران  و ۵۰ نفر در رشته دعاخوانی و تفسیر شرکت کرده اند که به صورت متمرکز در استان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز برگزار می شود که به تفکیک در بخش برادران دیروز جمعه ۲۵ تیرماه از ساعت ۸ صبح و در بخش خواهران امروز شنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات شهید مطهری شورا و شهرداری شهر محمدیه به رقابت می پردازند و نفرات برتری که حدنصاب شرکت در مراحل بالاتر را کسب کنند به مرحله استانی راه می یابند.

حجت الاسلام عباسپور با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، مسابقات در فضایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده اما با توجه به محدودیت های کرونایی در تجمعات و رعایت  دستورالعمل های بهداشتی امکان افزایش روزهای برگزاری مسابقات وجود دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار