در قالب قرارگاه شهید مدرس بسیج ؛

نشست هم اندیشی مجمع بسیجیان با نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزارشد

جلسه قرارگاه شهید مدرس بسیج با هدف استفاده از نظرات هیات های اندیشه ورز بسیج و مجمع بسیجیان و ارائه نظرات و راهکارهای عملیاتی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۱۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
نشست هم اندیشی مجمع بسیجیان با نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:جلسات قرارگاه شهید مدرس در سراسر کشور بصورت فصلی برگزار می شود، و امروز هم درجلسه این قرارگاه مسئولین هفت کارگروه اندیشه ورز بسیج در زمینه های اقتصاد و امور زیربنایی؛ آموزش، تحقیقات و فناوری؛ مدیریت و حکمرانی؛ فرهنگی و اجتماعی؛ مسائل زنان و خانواده؛ سلامت و رسانه ؛ نقطه نظرات کارشناسی خود را برای حل مشکلات و آسیب های موجود با نمایندگان محترم در میان گذاشتند.

وی ادامه داد : حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشكلات و معضلات جامعه از ظرفیت آنها استفاده شود و در قالب این نشست ها از ظرفیت نظارتی مجلس استفاده و این طرح ها که مشکلات و مسائل جامعه در آن مطرح است، پیگیری و بعنوان مطالبه بسیج از نمایندگان مجلس مطرح می شود‌.

وی افزود : مطالبات و نقطه نظرات مجمع بسیجیان برای حل مشکلات مردم و کمک به توسعه استان در دو حوزه توانمندیهای سپاه در زمینه محرومیت زدایی و ارائه راهکارها به نمایندگان مطرح شد.

سردار شاکرمی تاکید کرد:  سپاه امیرالمومنین(ع) برای کمک به تولید و اشتغالزایی و همچنین مشارکت در اجرای پروژه های کوچک و زودبازده در مناطق محروم استان آمادگی کامل دارد و برنامه های بسیار خوبی در سال ۱۴۰۰ در دست اجرا دارد که حمایت نمایندگان محترم را در این راستا می طلبد.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با نگاه انقلابی و روحیه جهادی برنامه های خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم با اجرای طرحهای زودبازده که مردم نتیجه آنها را بر سر سفره خود ببینند و همچنین اجرای طرحهای کلان ملی دنبال کنند.

"بهزاد علیزاده" و "سارا فلاحی"، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت بسیج و با تقدیر از اقدامات ارزنده بسیجیان در سطح استان، بر ضرورت هم افزایی میان نخبگان بسیجی و نمایندگان تاکید و خواستار استمرار این جلسات شدند. نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج بکار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات