درآستانه کنگره 3000 شهید استان ایلام صورت گرفت؛

دیدار و سرکشی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با خانواده سرهنگ پاسدار زنده یاد حاج کریم میشی در دهلران

سردار شاه کرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به همراه سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین(ع)و سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، با خانواده سرهنگ پاسدار زنده یاد حاج کریم میشی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۹۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاه کرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به همراه سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین(ع)و سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، با خانواده سرهنگ پاسدار زنده یاد حاج کریم میشی دیدار کردند.

 سردار شاکرمی در این دیدار گفت: مردم استان قدردان ایثار و فداکاری شهدا ،جانبازان و رزمندگان دلاور هستند و ما هر چی داریم از این افراد وارسته است.

زنده یاد حاج کریم میشی، از رزم آوران جنگ تحمیلی در طول ۸ سال دفاع مقدس و متعاقب آن،برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حدود چهل سال از عمر بابرکت خود را در راه وطن و صیانت از امامان معصوم(ع) از هیچ کوششی برای دفاع از ارزشهای آنان دریغ نورزیدند.

وی بعد از ابتلا به کرونا به علت نامساعد شدن شرایط جسمانی و درگیری ریه در بیمارستان استان بستری شد اما تاب مقاومت در برابر این بیماری را نداشت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات