حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

دشمن از حماسه حضور و انتخاب آگاهانه ملت ایران عصبانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: حضور پرشور مردم و انتخاب آگاهانه آنها دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام به همراه آئین شکرگذاری حماسه حضور گسترده ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد، در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

این مراسم معنوی که با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و مولودیه خوانی در مدح ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام همراه بود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با بیان مطالبی از حماسه پرافتخار ملت ایران در انتخابات 28 خرداد تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام،  گفت: حماسه حضور مردم در 28 خرداد دل رهبر عزیزمان را شاد کرد و تلاش ارزشمند همه عزیزانی که در خلق این حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند، قابل تقدیر است.

وی افزود: علی رغم اینکه مردم گلایه هایی از وضعیت اقتصادی و معیشتی داشتند و تلاش گسترده دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات، کارشنکی های داخلی و ...، بحمدالله ملت بزرگ ایران پای صندوق های رأی حاضر شدند و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدا، حماسه بزرگی را خلق و انتخابی آگاهانه انجام دادند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: امید است دولت انقلابی هم با روحیه جهادی به وظیفه خود در قبال این مردم وفادار به وظیفه خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در بخش دیگری از سخنان خود روایتی از امام رضا علیه السلام را تبیین کرد و گفت: از نظر امام هشتم هرکسی این 5چیز را داشته باشد نباید امید خیری در دنیا و آخرت از او داشت.

وی، افزود: کسی که در ذات و نهادش اعتماد نباشد. گاهی اعتماد به نفس آن شخص ندارد و گاهی دیگران به او اعتماد ندارند. اعتماد سرمایه انسان است و بالاترین اعتماد، اعتماد به خداست که سوء ظن در مقابل آن قرار دارد. و در مرحله بعدی اعتماد به اولیای الهی و انسان های بزرگ معنوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کَرَم و بخشش دومین ویژگی انسانی است که بیانگر بزرگی شخصیت فرد است و اگر در سرشت انسانی این خصوصیت دیده نشود، نباید انتظار خیری در دنیا و آخرت از او داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: سومین نکته فقدان استواری در آفرینش فرد است. کسی که در اعتقاداتش راسخ نیست، نباید انتظار خیر در دنیا و آخرت از او داشت.

وی، ادامه داد: نجابت، چهارمین نکته در روایت امام رضا علیه السلام است که بر اساس کرامات انسانی و اخلاقیات باید فرد در سخت ترین شرایط هم نجابت خود را حفظ کند که این نجابت ریشه در اعتقادات قوی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، آخرین مورد از نکات این روایت امام رضا علیه السلام را خداترسی دانست و گفـت: کسی که از خدایش ترسناک نباشد، امید خیری به او نیست. انسان هایی که در دنیا مرتکب جنایت می شوند جزء این دسته از افراد هستند که خداترس نیستند.

وی در ادامه باردیگر با تقدیر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد ، اظهار کرد: دست تک تک افرادی که در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند را باید بوسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: اقدام آن خانمی که ساعت 30/1 شب به نیت لحظه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق رأی حاضر شد، تا آن بانویی که در انگلستان رأی خود را علی رغم هجمه منافقین و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به صندوق انداخت، همه و همه شایسته تجلیل و تقدیر است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم و انتخاب آگاهانه آنها دشمنان انقلاب اسلامی را عصبانی کرده و انتظار می رود منتخب مردم که از مسئولین انقلابی و شخصیت های اخلاقی  و کم نظیر کشور است، با تشکیل دولت انقلابی و روحیه جهادی پاسخ شیرینی به حضور پرشور مردم در ماه های آینده و سالهای آینده بدهد.

//////////////

ارسال نظرات
آخرین اخبار