خبرهای داغ:

تحقق منویات رهبری در برگزاری انتخابات/وحدت و همدلی در مشارکت حداکثری

شاهرود_مسئول سیاسی سپاه شاهرود گفت: باید با وحدت و همدلی در جامعه به حضور حداکثری توجه و منویات رهبری را تحقق بخشیم و تمام تلاش خود را مصروف کنیم تا بتوانیم جامعه را در راستای مشارکت حداکثری هدایت نماییم.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
تحقق منویات رهبری در برگزاری انتخابات/وحدت و همدلی در مشارکت حداکثریمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در باب اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، اظهار کرد: مشارکت حداکثری به فرموده رهبر انقلاب باید محقق شود و باید تا لحظه آخر همانند دشمنان تلاش کنیم و مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق نماییم.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود افزود: باید با وحدت و همدلی در جامعه به حضور حداکثری توجه و منویات رهبری را تحقق بخشیم و تمام تلاش خود را مصروف کنیم تا بتوانیم جامعه را در راستای مشارکت حداکثری هدایت نماییم.
وی با تاکید بر توجه به توصیه‌های رهبر انقلاب در انتخاب اصلح، گفت: تحقق منویات رهبری در انتخاب اصلح با توجه به شاخص‌های مبارزه با فساد و عدالت خواهی و در صحنه بودن و مدیریت جهادی و انقلابی و تحقق اهداف انقلاب و تحول اساسی باید مورد دقت باشد.
فرهنگ دوست تصریح کرد: با حضور و مشارکت مردم باید فردی که روحیه حاج قاسم دارد و بازوی توانمند رهبری باشد و جریان انقلابی را تقویت کند انتخاب گردد.
وی تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب، مردم برخلاف تلاش دشمنان در صحنه حاضر خواهند شد و باید تذکرات رهبری در موضوع انتخابات را مسئولین باید مورد دقت قرار دهند و مراقب باشند تخلفی نشود و اگر شد برخورد قاطع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار