خبرهای داغ:

نشست بصیرتی انتخابات در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد

نشست بصیرتی انتخابات با حضور جمعی از بازنشستگان و یادگاران دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۰۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج   از کرمانشاه,  امام جمعه سرپل‌ذهاب با تاکید بر حضور گسترده در پای صندوق های رای گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده در تقابل با دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام جواد فاطمی‌نسب افزود: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه است که بر همگان واجب است و نباید بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم.

او ادامه داد: دشمنان امروز در تلاش هستند شور انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و بین دولت و ملت فاصله بیاندارند از این رو باید هوشیار باشیم همچون سال های قبل انتخابات باشکوهی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی برگزار کنیم و حافظ سلامت مردم باشیم و در این زمینه مسوولان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در ادامه به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در تشخیص فرد اصلح می‌توانید از کسانی که به لحاظ تعهد دینی و بصیرت انقلابی مورد اعتمادند کمک بگیرید.

سرهنگ نوروز اکبری افزود: باید با رعایت اصل بی طرفانه همه با هم در انتخابات اصلح مشارکت حداکثری داشته باشیم و نسبت به آینده کشور بی تفاوت نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار