فرمانده سپاه امامت بتبریز:

نباید با خالی کردن صحنه انتخابات دشمن را شاد کرد

تبریز - فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: آنچه امروز برای ما و دنیا متصور است نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۹۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی، افزود: بر همین اساس باید با انتخاب فرد اصلح و شایسته، تک تک افراد جامعه نقش خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام و آرمان های امام، رهبری و شهدا ایفا کنند.

وی اضافه کرد: تبیین مسائل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از انتخابات برخوردار است که برای ریختن بذر امیدآفرینی در بین آحاد مردم همت، تلاش و کار مضاعف را می‌طلبد.

پوراسماعیل ادامه داد: آنچه امروز برای ما و دنیا متصور است نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه راه اصلاح کشور از مسیر انتخاب اصلح می گذرد، گفت: در حال حاضر سیاستمداران کشورهای مختلف، دشمنان و بدخواهان نظام نگاه و ارزیابی ویژه ای نسبت به انتخابات ایران دارند تا مشاهده کنند جمهوری اسلامی ایران که اینقدر داعیه انسانیت، اسلامیت و دموکراسی دارد، در این عرصه چه خواهد کرد؟ پس برای همگان امری واجب و لازم است که هم خودمان و هم دیگران را به حضور در انتخابات، تشویق و ترغیب کنیم.

پوراسماعیل، رونق تولید و توسعه اقتصادی را در گرو مدیریت کارآمد و نظام‌مند دانست و اضافه کرد: همه امور کشور در همه حوزه ها به انتخاب اصلح و فردی توانمند بستگی دارد و اگر این انتخاب صحیح باشد مطمئنا" می‌تواند در هر حوزه‌ای رونق ایجاد کند.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه در هر برهه‌ ای، ضروری و تکلیف است، یادآور شد: گاهی با حضور در میدان جنگ، گاهی با حضور در راهپیمایی‌ها و گاهی هم با حضور در صحنه انتخابات برای حمایت از نظام ضروری است.

ارسال نظرات