خبرهای داغ:

مردم ایران مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند/مشارکت در انتخابات واجب و نیاز کشور

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه مردم ایران مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند، گفت: مشارکت در انتخابات امری واجب و نیاز اساسی نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۹۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
مردم ایران مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند/مشارکت در انتخابات واجب و نیاز کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ یکی از مهمترین رویداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی و مشارکت در آن یک امر واجب است، افزود:این نظام نیاز به اصلاح اساسی دارد تا مردم طعم خوش مدیریت دینی را بچشند.
وی با بیان اینکه مردم هرزمان و مکانی که برای اصل انقلاب اسلامی احساس خطر کردند به میدان آمدند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب در فتنه‌ها و حوادث سخت و حماسه‌های سیاسی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس مردم به میدان آمده و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: حمایت مردم از جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و خارج از مرز‌های ایران اسلامی نشانه فهم بالای آنان برای تامین امنیت بیشتر خود در خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی است.
سعیدی با اشاره به اینکه رهبری با تدابیر بموقع خود و مردم با حمایت از ایشان حماسه‌ها آفریدند، افزود: مردم ایران مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند.
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود:، مردم ایران در این سال‌ها بدون توجه به نقشه‌های منافقین و ضد انقلاب داخل و خارج کشور، نقشه‌های آنان را یک به یک نقش برآب کردند.
سعیدی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام باقر (ع) آغازگر انقلاب فرهنگی و امام صادق (ع) تداوم بخش آن در نشر احکام، اصول و مبانی اسلام در آن موقعیت بودند.
امام جمعه موقت شاهرود به آسیب‌های روی داده در دوران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: اعتماد به مدیران ضعیف، دولت‌های غربی، وعده‌های غیر قابل اجرا، خواص منافق و تکیه بر شعار به‌جای شایستگی، مشکلات زیادی برای مردم به بار آورده است.
مردم ایران مقاومت فعال را در برابر توطئه دشمنان پذیرفتند/مشارکت در انتخابات واجب و نیاز کشور
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار