امام جمعه بابلسر:

طرح جبهه خرمشهر‌ها امیدآفرین است

ساری-حجت الاسلام قلی پور با تصریح براینکه امروزه برخی در طبل ناامیدی می کوبند اضافه کرد: جبهه خرمشهرها در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و نیز باعث امیدآفرینی در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۹۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

ایجاد امیدآفرینی با طرح جبهه خرمشهر‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،پیش از ظهر امروز آئین تبیین و آغاز رسمی طرح نو و ابتکاری «جبهه خرمشهر‌ها» که در راستای تحقق پیشرفت و آبادانی پویا و کارآمد در ابعاد مختلف اجتماعی، توسعه روزافزون رضایت مندی و امنیت عمومی و ایجاد تحولی جریان آفرین و اثربخش بر مبنای الگو‌های رستگار اسلامی ایرانی تمدن ساز بر پایه اراده‌ها و بسیج مردمی در سطح محلات برنامه ریزی شده همراه با رونمایی از مجموعه کتب و تمبر جبهه خرمشهر‌ها، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هدفمند و منسجم این طرح و نیز اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی با حضور سردار سلیمانی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی شهرستان بابلسر برگزار شد.

ایجاد امیدآفرینی با طرح جبهه خرمشهر‌ها

حجت الاسلام قلی پور در این آئین، ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدای سالروز فتح خرمشهر، با اشاره به افتتاح طرح ملی «جبهه خرمشهرها» در بابلسر گفت:جلسات این طرح بیش از دو سال گذشته شروع و نشست های متعددی برگزار شد تا به  نقطه افتتاح رسید.

امام جمعه بابلسر افزود: ما وعده الهی را در اجرای طرح جبهه خرمشهرها دیدیم لذا هر جا بن بستی ایجاد شد خدای متعال راهی برای آن باز کرد.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه با تصریح براینکه امروزه برخی در طبل ناامیدی می کوبند اضافه کرد: جبهه خرمشهرها در جهت منویات رهبر معظم انقلاب و نیز باعث امیدآفرینی در جامعه می شود.

امام جمعه بابلسر در ادامه به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی هم اشاره کرد و گفت: برای تمدن نوین اسلامی نیاز به یک حرکت عمومی است لذا حرکتی که برای مردم قابل لمس باشد و مردم در آن پیشرفت را ببینند.

حجت الاسلام قلی پور با تاکید بر اینکه حرکت عمومی اراده ملی را در خود دارد، افزود:مسجد محوری، امام محور و مردمی از ویژگی های جبهه خرمشهرها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار