رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بابلسر:

تداوم«الی بیت المقدس»خرمشهر،پیروزی رانصیب ملت فلسطین کرد/«جبهه خرمشهرها»الگوی کارآمدخدمت به مردم است

ساری-سردار سلیمانی گفت: تداوم مسیر الی بیت المقدس  خرمشهر  نصرت و ظفر الهی را نصیب مردم فلسطین کرده است لذا طبق بیانات رهبر معظم انقلاب فتح نهایی محقق خواهد شد و مردم شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
 
تداوم«الی بیت المقدس»خرمشهر،پیروزی رانصیب ملت فلسطین کرد/«جبهه خرمشهرها»الگوی کارآمدخدمت به مردم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، پیش از ظهر امروز آئین تبیین و آغاز رسمی طرح نو و ابتکاری «جبهه خرمشهر‌ها» که در راستای تحقق پیشرفت و آبادانی پویا و کارآمد در ابعاد مختلف اجتماعی، توسعه روزافزون رضایت مندی و امنیت عمومی و ایجاد تحولی جریان آفرین و اثربخش بر مبنای الگو‌های رستگار اسلامی ایرانی تمدن ساز بر پایه اراده‌ها و بسیج مردمی در سطح محلات برنامه ریزی شده همراه با رونمایی از مجموعه کتب و تمبر جبهه خرمشهر‌ها، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هدفمند و منسجم این طرح و نیز اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی با حضور سردار سلیمانی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی شهرستان بابلسر برگزار شد.

 در آئین رونمایی سند «جبهه خرمشهرها» سردار سلیمانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، با اشاره به عملیات الی بیت المقدس و دستاورده‌های این عملیات گفت:عملیات آزادی خرمشهر، شاهکار نظامی دفاع مقدس ملت ایران محسوب می‌شود که نامش الی بیت المقدس بود.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امام راحل پس از ازادی خرمشهر فرمودند که فتح خرمشهر، فتح خاک نبود، بلکه  فتح ارزش‌های والای انسانی بود، افزود: این جمله معنا عمیقی و راهبردی دارد که  امروز ما پیروزی مردم مظلوم فلسطین را در نبرد ۱۲ روزه اخیر با رژیم اشغالگر قدس، مشاهده می‌کنیم. آن روز  اگر ملت ایران در لبیک به دعوت امام در میدان نبرد حضور پیدا نمی‌کرد ما امروز شاهد این پیروزی بزرگ مردم مظلوم فلسطین در نبرد  با رژیم کودک کش اسرائیل، نبودیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز در جهان اسلام و شاید در همه صفحات عالم، شرایط در مسیر دیگری در حال رقم خوردن است. در تاریخ مشاهده می کنید که  صلح کمپ دیود و تسلیم جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی در چه شرایطی رقم خورد و آرمان فلسطین به کنار رانده شد، اما با آمدن انقلاب اسلامی مسیر حقارت جهان اسلام تغییر پیدا کرد، مسیر تداوم سیطره نظام سلطه  و مسیر سرنوشت بشریت به سمت سعادت و آزادی تغییر داده شد آن هم با پرچمداری ملت بزرگ ایران و مکتب رهایی بخش اسلام.
 
رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان رایکی پس ازدیگری فتح خواهد کرد، گفت: اگر مروری بر قرن ۲۱ میلادی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که چه اتفاقات بزرگی در این قرن افتاد. باید دید چه میزان سنگر‌های کلیدی جهان چه به لحاظ جغرافیایی و چه گفتمانی توسط  اسلام تسخیر شد.

سردار سلیمانی در ادامه با تاکید براینکه تداوم مسیر الی بیت المقدس  خرمشهر  نصرت و ظفر الهی را نصیب مردم فلسطین کرده است و تا فتح نهایی اندک زمانی باقی مانده است، افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب فتح نهایی محقق خواهد شد مردم شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح براینکه رهبرمعظم انقلاب فرمودندخرمشهر‌ها در راه است اضافه کرد: این ترجمان جمله فتح سنگر‌های کلیدی جهان توسط اسلام امام راحل محسوب می‌شود.
 
تداوم«الی بیت المقدس»خرمشهر،پیروزی رانصیب ملت فلسطین کرد/«جبهه خرمشهرها»الگوی کارآمدخدمت به مردم است
سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رژیم صهیونستی توسط آمریکا و انگلیس تاسیس شد، اما چرا جهان اسلام نتوانست مسیر تشکیل این رژیم جعلی را مسدود کند، گفت: بخاطر نداشتن امام  بین امت، جهان اسلام توسط نظام سلطه  ضعیف شد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان این مطلب که  رژیم صهیونیستی که یک روزی در اندیشه نیل تا فرات بود، با انقلاب اسلامی و انتفاضه در سرزمین‌های اشغالی شکسته و مطرود شد، بیان کرد:مسئله ملیت و تشکیل ملت که از عوامل موثر دولت محسوب می‌شود در رژیم صهیونیستی وجود ندارد چرا که آن‌ها از سرزمین‌های مختلفی آمدند؛ لذا رژیم صهیونیستی به یک مولفه تکیه کرده است آن هم مسئله امنیت است.

سردار سلیمانی ادامه داد: انتفاضه اول سنگ بود، اما امروزه شما باران موشک‌های دقیق و پرحجم مقاومت را شاهد هستید که تمام فروردگاه‌های رژیم صهیونیستی را تعطیل کرد و سامانه گنبد آهنین نتوانست موشک‌ها را رد یابی کند و موشک‌ها به اهداف اصابت کرد؛ لذا نقش زیادی از قدرت‌های رزمندگان فلسطینی دست نخورده باقی مانده است و آمریکاییان مقیم  سرزمین اشغالی آنجا را ترک کردند. ساکنان سرزمین اشغالگر ۱۲ روز در پناهگاه زندگی می‌کردند و یکی از وزرای رژیم صهیونیستی گفت: این قدرت غزه بود اگر حزب الله شروع کند چه کنیم و اگر جمهوری اسلامی آغاز کند چه باید کنیم.
 
تداوم«الی بیت المقدس»خرمشهر،پیروزی رانصیب ملت فلسطین کرد/«جبهه خرمشهرها»الگوی کارآمدخدمت به مردم است
رئیس بسیج مستضعفین کشور در بخش‌های دیگری از سخنان خود به طرح جبهه خرمشهرها، که در بابلسر اجرا  شده است هم پرداخت و گفت:برای تحقق دولت اسلامی، طرح جبهه‌ها خرمشهردر بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب آن را در ۲۳ بهمن سال ۹۷ صادر کردند اجرا شد که یک فصل جدیدی برای برگشت به اصل انقلاب باز کرد و آن هم تحقق دولت اسلامی در زیر سایه راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب است.

سردار سلیمانی در همین رابطه توضیح داد: برای اجرای طرح جبهه خرمشهر‌ها نیاز به بزرگترین تشکیلات مردمی در جهان یعنی بسیج بود که ما عهده دار و حامی و  امانت دار این تشکیلات مردمی هستیم لذا برای تحقق مردم سالاری اسلامی نیاز به تشکیلات مردمی داریم که تشکیلات بسیج لوکوموتیو پیش رونده و پیش برنده است  که هم خود در حال حرکت است و هم مردم را باخود همراه می‌کند.  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور طرح جبهه خرمشهر‌ها را   پیروزی  بر سیستم ناکارآمد، کم کارآمد و کم اثر در کشور دانست و خاطرنشان کرد:. مسئولان برای خدمت تلاش می کنند، اما روش‌ها، برای خدمات رسانی دچار اشکال است برای همین نباید گذاشت بخاطر این سیستم مردم ناامید بشوند چرا که انقلاب مال مردم است.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ۵ آذر سال ۹۵، که فرمودند: بسیج مظهر کامل مردم سالاری اسلامی است، مردم سالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات و رای دادن نیست که البته این یکی از وجوه آن است، افزود:  باید مردم را در میدان‌های دیگری مثل اقتصاد مقاومتی وارد کنیم، ان وقت اقتصاد مقاومتی مردم سالار شکل میگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بسیج  را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و افزود:براساس اندیشه‌های امامین انقلاب و تدابیر رهبر معظم انقلاب با جلوداری روحانیت وبا محوریت مساجد و همچنین با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و با روحیه جهادی و امید به اینده و با محور قراردادن جوانان در جهت بسترسازی ظهور حضرت حجت (عج) باید حرکت کرد.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود به رزمایش کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: ملت ایران در کمک‌های مومنانه  به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و بسیج جلوادر این رزمایش شد  لذا کمک مومنانه از نرم افزار‌های نظام اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه نظام اسلامی تکیه اش بر مردم است  و نمیتوان مردم را جدا از نظام دانست، یادآور شد:  دولت اسلامی مردم هستند  و اولویت اصلی نظام اسلامی  نیز مردم هستند و این  را نباید فراموش شود و  باید مراقب بود جمهوری اسلامی تقلبی راتحویل ندهند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مشکلات کشور پس از دوران دفاع مقدس  ناشی از پیروی  الگو‌های کشور‌های غربی است، تصریح کرد: نسخه‌های غربی  باعث تولید فقر، رانت، تبیعض، بی عدالتی و نابسامانی‌ها شد که با تشکیل ستاد‌های محله اسلامی می‌توان از وضع موجود به وضع مطلوب تغییر وتحول ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه الگوسازی از شیوه‌های مردم سالاری اسلامی است، خاطرنشان کرد: الگوسازی محله‌های اسلامی در طرح جبهه خرمشهر‌ها الگوی همه شهرستان‌ها و استان‌ها شود  چرا که  تحقق محله‌های اسلامی موجب خشنودی رهبر معظم انقلاب و  الگوی خوبی برای کشور‌های منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار