آزادی 5 مادر جرائم غیر عمد همزمان با ماه مبارک رمضان

مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان آزادسازی ۵ مادر که در زندان به سر می برند در دستور کار قرار دارد که میزان بدهی این پنج مادر، یک میلیارد ریال است
کد خبر: ۹۳۳۸۵۵۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، میثم آبدری گفت: پویش آزادسازی زندانیان زن جرایم غیر عمد با شعار” زندان جای مادران نیست ” همزمان با ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده که امید است با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و حمایت مردمی امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توانایی مالی پرداخت دیه را ندارند، فراهم شود.
وی افزود: این پویش با مشارکت بسیج جامعه زنان، اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان و سازمان دیه استان کرمان با همت بسیج اصناف ناحیه امیرالمومنین(ع) در استان آغاز شده است.
مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در این پویش آزادی حداقل ۵ مادر هدفگذاری شده است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان آزادسازی ۵ مادر که در زندان به سر می برند در دستور کار قرار دارد که میزان بدهی این پنج مادر، یک میلیارد ریال است که امید است با تعامل، همکاری و حمایت مردم و خیران با ستاد دیه استان این مبلغ فراهم شود و با این اقدام خداپسندانه بتوانیم گامی مثبت در راستای کاهش آسیب‌های جامعه برداریم.
آبدری بیان کرد: شماره حساب‌های ستاد دیه استان شماره بانک ملی بنام ستاد دیه استان کرمان ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ شماره حساب ستاد ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲بانک ملی بنام ستاد دیه استان آماده دریافت هدایای نقدی از سوی مردم و خیران است.
مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: آزادی این زنان، همت همه نیکوکاران و خیران را می‌طلبد، سفره‌ای برای آزادی زنان گسترده شده است که امیدواریم همه پای این سفره بیایند تا این مادران جامعه بار دیگر در کنار خانواده‌شان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار