سپاه پاسداران یک مجموعه ویژه مدافع نظام اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر درمراسم گرامیداشت دوم اردیبهشت سال روزتأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه یک مجموعه ویژه مدافع نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۳۳۵۹۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

سپاه پاسداران یک مجموعه ویژه مدافع نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی در این مراسم که با حضور مسئولین معاونت‌ها و سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گروهی از انسان‌هایی که وصف بسیجی داشتند و برای دفاع از نظام و رهبرشان از جان گذشته بودند به میدان آمدند و با تشکیل سپاه، تمام همت خود را به کار گرفتند تا این نظام نوپا را حفظ کنند.
وی افزود: آن روز که سپاه تشکیل شد هرکس وظیفه خود می‌دانست برای حفظ اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تمام وجودش را هزینه کند و این انگیزه بود که باعث می‌شد پاسداران به جبهه بروند و از نظام اسلامی دفاع کنند.
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: سپاه یک مجموعه ویژه مدافع نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همین موضوع سبب می‌شد تا پاسدارانی که از ابتدای تشکیل سپاه وارد این مجموعه می‌شدند کسانی باشند که عشق به دین، اسلام، مذهب و رهبری امت در دلشان وجود داشته باشد و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها ایستادگی کنند.
این مقام مسئول با استناد به آیات قرآن کریم، سپاه را به عصای موسی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: هر جا در نظام اسلامی کمبودی احساس بشود که نیاز به حضور سپاه و بسیج باشد آن جا عرصه حضور و هنرنمایی پاسداران انقلاب اسلامی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر یادآور شد: روزی کشور در عرصه جنگ سخت و نظامی نیازمند حضور پاسداران بود که سپاه هنرمندانه در این عرصه حضور پیدا کرد و امروز نیز سپاه و بسیج در حل مسائل مختلف امنیتی، سیل، زلزله، شیوع بیماری‌های گوناگون در جامعه و ... در صحنه حاضر شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.سپاه پاسداران یک مجموعه ویژه مدافع نظام اسلامی است
حجت الاسلام دشتی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروز سپاه در درون محدوده کشور و یا فقط در عرصه جنگ سخت و برخورد نظامی محدود نمانده است بلکه در عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضور دارد.
وی افزود: اگر کسی دشمنان سپاه را بررسی کند می‌تواند سپاه را به خوبی بشناسد چرا که دشمنان سپاه از دشمنان نظامی، امنیتی، فتنه‌گران و داعشی‌ها تا دشمنانی در لباس سیاست‌مدار و یا فرهنگ را دربرمی‌گیرند.
امام جمعه موقّت بوشهر اضافه کرد: سپاهی که ویژگی بسیجی بودن را در دوران دفاع مقدس به جهانیان نشان داد امروز نیز در مهم‌ترین مراکز علمی، صنعتی و اقتصادی خود را به عنوان یک جبهه نشان می‌دهد.
مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر در پایان به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه همه افراد جامعه است که با حضور پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را رقم بزنند تا جهانیان ببینند مردم ایران پای انقلاب، نظام و رهبری خود ایستاده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار