به همت بسیج دانشجویی چهارمحال وبختیاری؛

جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز برگزار می شود

آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه مرحله استانی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز تا پایان اردیبهشت می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۰۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری احسان خلجی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هنری حوزه دفاع مقدس در کشور است که مورد توجه ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و همچنین تشکل‌های دانشجویی میباشد.

وی افزود: این رویداد هنری و ارزشی با هدف ترویج و تقویت ادبیّات دفاع مقدّس و بازآفرینی رشادتها و ایثارگریهای خالصانه شهدا و رزمندگان در بین جامعه دانشگاهی و عموم مردم است.

خلجی گفت: با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و دبیران بخش های مختلف جشنواره آیین رونمایی از پوستر مرحله استانی این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول اجرایی جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز، خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۸ بخش اصلی هنرهای تجسمی، تئاتر، فیلم سازی، شعر، ادبیات داستانی، نواها ، عکاسی و پژوهش برگزار می گردد، که هر بخش دارای رشته های مختلف می باشد و مخاطب جشنواره کلیه جامعه دانشگاهی استان شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان هستند.

وی افزود: در این جشنواره در کنار دبیر اصلی هشت دبیر تخصصی و در هر دانشگاه یک دبیر دانشگاهی مسئولیت برگزاری برنامه را دارند.

خلجی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه آثار خود را به دبیران دانشگاهی تحویل دهند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راه ارتباطی جشنواره به صفحه جشنواره در فضای مجازی به آدرس @bsj_art_chb مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار