خبرهای داغ:
در پیچ و خم برجام و مذاکرات وین

وین سکوی شلیک به اقتصاد و امنیت!!

مذاکرات وین زمانی برگزار می شود که انفجار در نطنز برای باردوم رخ داد، به وین رفتند تا تحریم ها را بردارند، اروپا برای نشان دادن حسن نیت خود ۹۴ فرد و سازمان را به لیست تحریم ها اضافه می کند.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۹۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

مذاکرات وین زمانی برگزار می شود که انفجار در نطنز برای باردوم رخ داد، به وین رفتند تا تحریم ها را بردارند، اروپا برای نشان دادن حسن نیت خود ۹۴فرد و سازمان را به لیست تحریم ها اضافه می کند. اصلا مذاکره معنی ندارد که دانشمند هسته ای را ترور کنند، مراکز هسته ای را علیرغم تمام کنوانسیونها بزنند و اعلام رسمی کنند، سردار فاتح میدان را ترور کنند و رییس جمهور آن کشور اعلام رسمی کند لذا ما دم از انتقام سخت بزنیم،کشتی ساویز را بزنند، برجامی امضا کنیم تا هر بلایی سرمان آوردند جرات نکنیم اعتراض کنیم مبادا این قرارداد به هم بخورد.

در بند ۵برجام فعالیت های هسته ای و غنی سازی در فردو ممنوع و طبق این معاهده باید در نطنز انجام شود، فردو در زیر کوه ساخته شده که با بمب اتم همنابود نمی شود، اما نطنز از نظر پدافند غیر عامل دچار ضعف های فراوان بود و عملیاتهای خرابکارانه را می توانند به راحتی انجام دهند.
هر بلایی سر کشور آوردند فقط رجز خوانی کردیم که انتقام خواهیم گرفت، نتانیاهو شب قبل از ترور شهید فخری زاده می گوید هدف ما برنامه هسته ای ایران است، می زنیم و ایران پاسخ نمی دهد. قبول کنیم که ضعیف شدیم تا جایی که اغلب مردم به این باور رسیدند ایران جرات برخورد با اسراییل را ندارد.

انتقام سخت چی شد؟ اگر ایران یک فرمانده نظامی ارشد اسراییل یا غربی را می زد خاک ایران را به توبره می کشیدند،هربلایی سر کشور آوردند باز هم میز برجام را رها نمی کنند. اسراییل در برآورد گام به گام به خوبی پیش می رود، زمانی احمدی نژاد در نقطه صفر مرزی اسراییل با لبنان سخنرانی می کرد و جرات تحرک نداشتند، امروز نطنز، تهران آماج حملات اسراییل است.

هرکس اعتراضی می کند او را با اسراییل مقایسه می کنند که با اسراییل هم نوا شده است، بازی دوگانه ای که در برجام اول جواب داد، آمریکا به صراحت بیان می کند ما در موضوع برجام با اسراییل هماهنگی کامل داریم و امنیت اسراییل و شرکایمان باید لحاظ شود.

اروپا برای حسن نیت در حین مذاکره تحریم اعمال می کند.صبر استراتژیک هم فایده ندارد، در روزهای آینده اسراییل ضربات سنگین تری خواهد زد، می داند که پاسخی دریافت نمی کند، می داند که هر بلایی سرملت بیاورند دوستان میز مذاکره و التماس را رها نمی کنند، اسراییل در ماه رمضان همواره حمام خون راه انداخته است، از جنگ شش روزه گرفته تا ۲۰۲۱ که برای منطقه و ایران آشوب گسترده برنامه ریزی کرده است.

در پویایی سیاست اقتصادی دولت همین بس که در کشورهای اطراف ایران ۱۲۰۰میلیارد دلار واردات کالا صورت گرفته است اما سهم ایران ۲ درصد صادرات بوده، تقریبا هیچ! شما که توان صادرات به ۳۰۰متری مرزهایتان ندارید از کدام رابطه اقتصادی با غرب وحشی دم می زنید. وین به سکویی برای شلیک به اقتصاد امنیت تبدیل شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار