خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

بسیج به عنوان تفکر، اندیشه و راه حل نجات دنیای معاصر مطرح است

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان تفکر، اندیشه و راه حل نجات دنیای معاصر مطرح است.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل در آیین افتتاح پایگاه فاطمیون سهلان گفت:  اندیشه و تفکر بسیج فراتر از نهاد است، اگرچه آن نهاد هم در جایگاه خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما تفکر و اندیشه بسیج، فراملی، فرامنطقه ای و بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: بسیج به طور قطع می‌تواند در هر عرصه‌ای امیدآفرینی مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کند و با باز کردن گره گره ها و مشکلات زندگی مردم می تواند از این هم مثمر ثمر باشد.

پور اسماعیل تاکید کرد: بسیج خواهران، تشکلی مردمی و سازمانی منسجم و منعطف، کارآمد و پویا، قانونمند و فراگیر و باقدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و استفاده از قابلیت های زنان در دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن می کوشد.

وی گفت: پایگاه های بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و شیر زنان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند.

وی افزود: شعار امسال دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با توجه به نیاز کشور و بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.

ارسال نظرات