رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان:

زمینه اشتغال ۶۱۶ مددجوی کمیته امداد دشتستان فراهم شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه اشتغال ۶۱۶ مددجوی زیر پوشش این نهاد در شهر برازجان مرکز این شهرستان فراهم شده‌است.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۷
 غلامحسین قیطاس خواه در گفت وگو با خبرگزاری بسیج افزود: از این شمار برای ۵۶۱ نفر با اعطای تسهیلات بانکی و ۵۵ نفر توسط کاریابی و تعامل با کارگاه‌ها و شرکت‌ها فرصت شغلی ایجاد شد که در این ارتباط علاوه بر ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره، پرداخت حق بیمه کارفرما به مدت ۲ سال از طرف کمیته امداد به کارگاه‌ها و شرکت‌های محل اشتغال ۵۵ مددجو نیز تعهد شده‌است.
وی بیان کرد: سه هزار و ۸۷۰ خانوار تحت عنوان کمک معیشت بگیر و یکهزار و ۷۰۰ خانوار
تحت عنوان تبصره ۱۴ با ۱۳ هزار نفر جمعیت در برازجان تحت حمایت این نهاد هستند که در سال جاری تاکنون ۵۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مستمری دریافت کرده‌اند.
قیطاس خواه اضافه کرد: برای تامین ۸۵ فقره جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد نیز در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: در بخش مسکن نیز برای ۳۴ واحد احداثی ۱۷ میلیارد ریال و در زمینه تعمیر خانه به ۸۵ واحد هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک شده‌است.
وی افزود: یکهزار دانش‌آموز در برازجان تحت حمایت این نهاد هستند که همه پکیج تحصیلی تحویل گرفته‌اند و با توجه به شرایط ایجاد شده و نیاز آنان به تبلت با کمک خیرین ۳۵۰ تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرارگرفته است.
قیطاس خواه اضافه کرد: به ۸۵ دانشجوی تحت حمایت این نهاد نیز یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کمک هزینه شهریه پرداخت شده‌است.
وی یادآورشد: در بخش مشارکت‌های مردمی یکهزار و ۵۰۰ حامی از یکهزارو ۲۰۰ یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که امسال ۲۲ میلیارد ریال به آنان کمک کرده‌اند و در زمینه کمک‌های مومنانه چهار هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توسط امداد و مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
رئیس کمیته امداد دشتستان افزود: دربخش صندوق امداد ولایت تاکنون ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات و احداث مسکن، امور دانشجویی، اشتغال و آموزش کسب و کار و بنیاد علوی خاص مددجویان بهزیستی پرداخت شده‌است.
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار