خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت دهه فجر؛

همایش زنان انقلابی در سلماس برگزار شد

همایش زنان انقلابی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط بسییج خواهران تازه شهر سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در همایش زنان انقلابی اظهار کرد: بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش کلیدی داشتند.

وی با اشاره به مقام و کرامت زن گفت: در طول تاریخ حکومت ها و نظام ها ادعاهای مختلفی درباره ی زن مطرح  کرده اند و شاهان پهلوی نه فقط در عمل به منزلت زن توجه نمی کرند بلکه حتی در گفتار نیز از دیدگاه خود دفاع می کردند.   

رضایی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره )در خصوص کرامت زن گفت: ایشان زن را یک انسان و مربی بزرگ معرفی کرده و در معرفی بعد انسانی زن فرموده اند «قرآن کریم انسان ساز است و زن ها نیز انسان  ساز ، اگر زن های انسان ساز از ملت ها گرفته شوند ملت ها به شکست و انحطاط دچار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنان در تاریخ اسلام نقش پررنگی داشته اند و تاریخ اسلام گواه احترامات بی حد رسول اکرم صلی الله علیه  به این مولود شریف است تا نشان دهد که زن جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد که اگر برتر از مرد نباشد کمتر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره ) زنان را همانند مردان دانسته و از این رو به آنان تکلیف می کنند تا در عرصه های مختلف  علمی فرهنگی و سیاسی با قدرت تلاش کنند.

برپایی ایستگاه نقاشی در مسجد جامع تازه شهر برای کودکان با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه روزنامه های سال ۱۳۵۷ در محل مسجد جامع تازه شهر به همت(حوزه مقاومت ۳ ریحانه النبی تازه شهر) از دیگر برنامه های اجرایی بود.

ارسال نظرات