تردید در زندگی حاج قاسم راهی نداشت

سردارحسین معروفی با تأکید بر اینکه حاج قاسم در هیچ جا تردید نکرد، عنوان کرد: فردی که استحکام درونی داشته باشد در زمین ائمه اطهار زندگی کند و با ولایت باشد هیچ گاه نمی لغزد.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۰۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردارحسین معروفی صبح امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم وارد مصلی امام علی(ع) شهر کرمان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان گفت: یک سال گذشت و این داغ بر ما و رهبر فرزانه انقلاب سنگینی می کند، چگونه می توانیم؛ ما که سرباز او بودیم و او فرمانده ما، امروز در فراق نبودن آن مرد الهی که یکی از اسرار الهی است سخن به میان بیاوریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: چگونه می توانیم با زبان قاصر خود از این مرد بزرگ سخن به میان بیاوریم؛  از سوی همه ثاراللهیان عرض می کنم، همه آرزو داشتند همان گونه که حاج قاسم بر بالین سایر شهدا رفت بر بالین ما هم بیاید اما تقدیر الهی این گونه بود.

وی ابراز کرد:ما به عنوان بچه های حاج قاسم باید بدانیم چه اتفاقی افتاد که حاج قاسم، حاج قاسم شد و این گونه ماند، چون او از خدا می ترسید؛ اما از دشمن خدا نمی ترسید.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه حاج قاسم در هیچ جا تردید نکرد، عنوان کرد: فردی که استحکام درونی داشته باشد در زمین ائمه اطهار زندگی کند و با ولایت باشد هیچ گاه نمی لغزد.

سردار معروفی بیان کرد: در سرزمین سوخته ای که هیچ کس حاضر به ماندن نبود و عده ای می خواستند مالک را برگردانند؛ اما خصوصیات حاج قاسم مانع بازگشت شد، ماند و کاری را انجام داد که به یادگار ماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: حاج قاسم دو چیز از خداوند خواست؛ اول اینکه فرمود اگر بخواهم به انقلابت خدمت کنم باید خود را وقف انقلاب کنم، چه کسی ۲۲ سال شهید سلیمانی را در جبهه های مقاومت آرام دید؛ همچنین شهید سلیمانی از خداوند خواست آنقدر به من مشغله بدهد تا نتوانم فکر گناه کند و این شهید بزرگوار پاکیزه بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره در سخنان خود به ما سفارش می کرد که اگر می خواهید عاقبت بخیر شوید باید الگوهای بزرگ داشته باشید، ادامه داد: صداقت ابوذر، امانت سلمان، به موقع گویی عمار، ولایت باوری و شمشیر زنی در راه ولایت مالک، وفاداری عباس، ایستادگی در مسیر حق میثم تمار و انتقام گیری مختار در وجود حاج قاسم نهادینه بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما باید حاج قاسم را با نظامات و کار فرهنگی معرفی کنیم چرا که مکتب حاج قاسم همان مکتب عاشورا است، تصریح کرد: لشکر پیشکسوتان را به خواست قلبی حاج قاسم در کرمان تأسیس کردیم؛ چرا که شهید سلیمانی فرمود دوباره دوست دارم لشکر ثاراللهیان در کرمان تأسیس شود.

سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: عملی کردن ترویج مکتب حاج قاسم، دفاع مقدس، کمک به مردم و خدمات اجتماعی یکی از اهداف تشکیل لشکر پیشکسوتان ثاراللهیان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار