خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در گفت و گو با «بسیج»:

پیروی از خط سردار سلیمانی تکلیف ما/ حاضرم فرزند دیگرم را در راه مقاومت اسلامی به جهاد بفرستم

پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی گفت: امروز دیگر سردار سلیمانی نیست اما راه شهید ادامه دارد و حاضر هستم فرزند دیگر خود را به راه جهاد و مقاومت اسلامی سپاه قدس بفرستم.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۰۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

پدر شهید مرتضی بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به مهمترین شاخصه های شخصیت سردار سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: شجاعت، دینداری، پیروی از ولایت و ذوب شدن در ولایت، دفاع از کشور جمهوری اسلامی، دفاع از مستضعفین، ظلم ستیزی و دشمنی با استکبار از خصوصیت های مهم و بارز سردارسلیمانی است.

وی عنوان داشت: مهمترین درسی که از مکتب سردار سلیمانی می گیریم پیروی از خط شهدا و بویژه پیروی از خط حاج قاسم است. اینکه سردار سلیمانی الگویی برای تمام جامعه بشریت است به خاطر این است که به غیر از سردار سلیمانی هیچ کسی تا این اندازه در دلهای مردم جای نگرفته است.

پدر شهید بصیری پور افزود: واقعا سردار سلیمانی بر قلب ها حکومت می کرد و حالا در تمام کشورهای منطقه که حضور پیدا کرده است حاج قاسم الگویی تمام عیار برای همگان است و همه باید از ایشان درس بگیریم.

 

کوتاهی در معرفی فرهنگ جهاد و شهادت ضربه ای به اندیشه و راه شهدا  و امام است

وی با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش خودمان را در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بویژه برای نسل جوان بکار بگیریم متذکر شد: به دلیل اینکه کوچکترین کوتاهی و اشتباه در این جهت باعث می شود که خط شهدا و مسیری که امام خمینی مشخص کرده اند کمرنگ شود.

پدر شهید بصیری پور افزود: جوانان باید در مسیر مقاومت اسلامی حرکت کنند چون در آینده همه کشور بدست آنها می رسد و کوتاهی در این مسیر مطمئنا ضربه ای به فکر و اندیشه و راه شهدا است و ما باید از خط سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن پیروی کنیم.

وی با اشاره به پیام خانواده های شهدای مدافع حرم به عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده گفت: ما خواستار مجازات آنها هستیم و ان شا ء الله در آینده دادگاه های عادله و بین المللی تشکیل شود که اینها که مطمئنا جنایتکار هستند محاکمه شوند.

پدر شهید مدافع حرم استان خاطرنشان کرد: خواست همه خانواده های شهدای مدافع حرم و دیگر شهدایی که بدست آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی  به شهادت می رسند این است که این جنایتکاران باید به دادگاه های عادله سپرده و محاکمه شوند تا به سزای اقدامات ننگین خود برسند.

 

مسئولین با اتحاد و پیروی از فرمایشات رهبری حرکت کنند

وی با اشاره به انتظار از مسئولین برای مدیریت بهتر کشور، رفع تحریم و رسیدگی به محرومین با بهره گیری از مکتب سردار سلیمانی گفت: انتظار ما این است که همانطور که رهبری مسیر را مشخص کردند در همان مسیر  پشتیبان ولایت باشند و مطمئنا دشمن به نفع ما کار نمی کند و ما بایستی طبق فرمایشات رهبری در همان مسیر حرکت کنیم و مسئولین نیز اتحاد داشته باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند تا کشور را به سرانجام نیک برسانند.

پدر شهید بصیری پور با بیان اینکه دیدگاه سردار سلیمانی دفاع از مظلومین عالم در سراسر دنیا است افزود: هرجا مسلمانی مورد تعددی و ظلم قرار بگیرد سردار سلیمانی به آنان کمک می کرده و ظلم ستیزی سیره زندگی سردار بوده است و ما هم باید از همان روش استفاده کنیم و با دشمنان اسلام دشمن باشیم و با دوستان اسلام و مسلمانان دوست باشیم.

وی اظهار داشت: آن زمان که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بودند فرزندم مرتضی را برای جهاد در مبارزه با اسرائیل و داعش به سوریه فرستادم و ایشان به درج رفیع شهید مدافع حرمی نائل آمدند امروز دیگر سردار سلیمانی نیست اما سپاه قدس و راه سردار سلیمانی ادامه دارد و بار دیگر حاضر هستم فرزند دیگر خود  را به این راه بفرستم.

پدر شهید مدافع حرم استان افزود: به این دلیل که تشخیص می دهیم که راه سردار سلیمانی راه حق است و رهبری فرمودند اگر با گروه تروریستی داعش در مقر سوریه و عراق مبارزه نکنیم باید در تهران و کرمانشاه با آنها مبارزه کنیم و بر همه مردم بویژه بر خانواده های شهدا اولی است به خط مقدم بروند و  از مملکت دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار